16

232 14 4
                                    

"sonunda."

Kapının açılması ile ayaklanmış ve oraya adımlamıştı. El ele giren bedenlere baktığında derin bir 'oh' çekmişti minho, endişelerinin boşa olduğunu anladığında.

"Çok merak ettim sizi. Aramakta istemedim."

Felix, chris'ten ayrılmış minho'nun yanına gelmişti. Büyük bir sarılmadan sonra küçük bir öpücük vermişti kendisine. "Geldik sevgilim. Bir şeyimiz yok. Hem sen neden uyanıksın, uyuyorsun sanmıştım."

"Chris giderken uyanmıştım." Felix anladığını belirtmiş ve koltuğa oturmuştu. Cidden yorgun bir gün sonrası üstüne bir de olaylar gelince iyice çıkmaza doğru girmişti. Ağrıyan başını tutup kafasını geriye yaslamıştı felix. "Ee birtanem. Ne oldu, anlatacak mısın?"

"Ah evet. Çok merak ediyorum."

Felix yerinde doğrulup konuşmak için ağzını aralamıştı. "Bir çocuk, kıza laf atmış. Kızın da sevgilisi varmış, kız onu çağırmış. Sonra işte bende tam hazırlandım çıkacaktım. Jeongin geldi apar topar. Sonrası karakol işte."

"Hiiii bebeğim sende bir şey yok değil mi?"

Minho'nun söylemiş olduğuna felix kıkırdamış ve kafasını 'olumsuzca' sallamıştı. "Yok aşkım gayet iyiyim." Bu sefer kafasını sallayan minho olmuştu. "Saat 6, uyusak mı?"

"Bence de. Yarın haftasonu hem." Felix aklına gelen ile kafasını kaldırmıştı, "Babam gelecek benim kore'ye. Onu karşılamaya gideceğim öğlen."

"buraya mı gelecek?"

"Bilmiyorum, büyük ihtimalle dışarıda yeriz ama belli olmaz babama. Evi görmek isteyebilir. O yüzden akşam olmayabilirim. Haber veririm ben size."

"Tamam hayatım."

--

Sabah saatlerinde en nefret ettiği kısım güneşin doğduğu zaman olabilirdi. Felix'te bu güneş sayesinde uyanmıştı. 6'da yatmışlar ve şuan saat 11'e geliyordu.

Telefonu eline aldığında babasının çoktan aradığını görmüştü. Acele ile sevgililerinin arasından kalkıp salona gittiğinde tekrar ara tuşuna basmış ve telefonun çalma sesini dinlemişti.

Alo baba.

Günaydın oğlum. Neredesin sen arıyorum 1 saattir?

Uyuya kalmışım baba, kusura bakma.

Yok oğlum. Sorun değil. Konum at diyecektim. Sen uğraşma buraya kadar, ben geleyim.

Olur mu öyle baba. Gelirim ben seni almaya.

Hayır felix ne gerek var. Hem yanımda biri daha var.

Kim?

Sürpriz olduğunu söylüyor. Üzgünüm oğlum, gelince görürsün.

Tamam baba. Ama ben arkadaşlarlayım oraya gitmem 1 saati bulur.

Biz de anca gideriz zaten. Hadi görüşürüz.

Görüşürüz.

Merdivenden inenlere bakmış ve yüzünde bir gülümseme belirmişti. "Günaydın."

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın bebeğim."

"Kimle konuşuyordun?"

"Ah babam gelecek demiştim ya, o. İnmiş uçaktan da onu haber vermek için aramış. Yanında birinin olduğunu söyledi ama kim olduğunu söylemedi ve aşırı merak ediyorum."

3/1 •banginholix• [BIRAKILDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin