"Chris. İyi misin?"
Felix'in sesi irkilmişti, Chris. Uyuduğu masadan kafasını kaldırmış etrafa bakınmıştı.
"Felix.." bakınırken konuşmuş, hemen sonra Felix'e odaklanmıştı. "Saat kaç?"
Telefonunu çıkarıp saate baktı Felix.
"Ehm.. 12.04"
Olduğu yerden hemen ayaklanmıştı Chris. Hızlı hareketleri ile eşyalarını toplarken Felix durdurmuştu.
"Yavaş ol Chris. Acelen ne?"
"Çok beklettim galiba. Kapanış 11 de değil mi? Niye bekledin ki?"
Felix, gülüp başını aşağıya eğmişti.
"Bugün yorgun görünüyordun. O yüzden uyandırmak istemedim." bir an susup tekrar konuştu. "Ayrıca resmin çok güzel olmuş."
Chris, kapağını kapattığı defterini tekrardan açmış, resme bakmıştı.
"Teşekkür ederim Felix." Felix'in çillerinde gezdirdi gözlerini. Tekrar ağızını araladı.
"Benzemiş."
Felix, anlamaz bakışlarını Chris'e yollamıştı.
"Neye?"
"Yüzündeki saf yıldızlara"
Çocuk, Chris'in dediği üzerine ne yapacağını bilemedi.
"Ovv.."
Dediği ile eş zamanlı sandalyesini Chris'e doğru çekmiş, ardından oturmuştu.
"Chris.."
"Bir şey deme. Sus. Kırılmak istemiyorum."
Felix, gülmüştü. Git gide yaklaşıyordu Chris'e.
"Cidden üzülmek istemiyorum Felix. Eğer oynamak istiyorsan, bu ben olmayayım lütfen."
"Oynamak istemiyorum Chris."
Alınları birbirine yaslanmıştı artık. Burunlarının birbirine olan teması ikisininde gözlerinin kapanmasına neden oluyordu.
"Felix..."
"Sus Chris."
Yavaş hareketleri üzerine Felix, hızlanmak istemişti.
Chris, boynunda hissettiği eller ile irkilmiş ama belli etmemişti.
Ardından dudaklarında hissettiği baskı, ikisi içinde yeterliydi. Kalplerinin atması için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3/1 •banginholix• [BIRAKILDI]
FanfictionAslına bakarsanız, 1 aşkın 3'e bölünmesini göreceksiniz. -Homofobikseniz ve üçlü bir ilişkiyi kaldıramazsanız gelmeyin! ! threesome ! [devam etmeyecek.]