4

490 28 31
                                    

"Ee sonra ne dedi?" meraklı gözlerle bakan Changbin'e baktı Chris. "Ne diyecek Bin. Hiç bir şey demedi. Ne meraklı çıktın kardeşim."

"Of tamam." geriye yaşlanmış ve Chris'e yan bir bakış atmıştı.

"Sıkılıyorum Bin. Dışarı çıkalım."

İki dakikada hazırlanmıştı resmen Changbin. Normal zamanlarda 2 gün önce haber vermek gerekirdi. Şaka mıdır?

---

"Nereye gidicez?" Chris'in sorusu üzerine Changbin sırıtmış ve Chris'e bakmıştı. "Nereye olacak. Felix'in kafesine."

---

"Geldik sonunda. Uzakmış lan." Changbin'in nefes nefese konuşuşu üzerine Chris konuştu. "Koşmasaydın yorulmadan, yavaş yavaş gelebilirdik." Bunları konuşurken kafeye girmişlerdi.

Bu adam bu tezgahtan hiç kaçmaz mı?

"Merhaba, Chris?"

Chris gülümseyen yüzü ile kafa sallamış ve karşılık vermişti. "Merhaba Felix."

"Siz seçin." ardından ikiliden onay alınca bağırmıştı. "Jeongin!"

"Efendim Lix."
"Yardım et Jeong. Seni boşuna buraya getirmedim."
Chris ve Changbin birbirlerine bakmış ve gülümsemişlerdi.

"Seçtiniz mi Chris?"
"Evet Felix. Ben yine sütlü kahve istiyorum."
"Sütü bol?"
Felix sorar gibi baktığında, Chris gülmüş ve hazırlamaya başlamıştı. "Pardon. Sizin isminiz?"

"Changbin"

"Memnun oldum. Jeong, Changbin ile ilgilen."

Jeongin, Changbin'e dönmüş ve sorusunu yöneltmişti.

"Merhabalar, ne alırdınız?"

"Ben soğuk kahve istiyorum."

Jeongin kafası ile onaylayarak arkasını döndü.

-

"Şaka mısın sen Chris"

"Ne?"

"Çocuk kahveyi nasıl sevdiğini biliyor"

Chris, Changbin'e bakmış ardından bir süre tezgaha göz gezmişti. Fakat Felix ile göz göze gelmeyi beklemiyordu. Ani kalbine bir şey olmuştu. Ne olmuştu, o da bilmiyordu. İstifini bozmadan konuştu Chris.

"Çünkü her dershane sonrası buraya geliyorum Bin. Normal değil mi?"

demiş ve gelen kahvelere bakmıştı. Jeongin "Başka bir şey ister misiniz?"

"Yok, teşekkürler."

Jeongin ayrıldıktan sonra heyecan ile tekrar konuştu Changbin.

"4 yıldır aynı evdeyiz. Her sabah sütlü kahve içiyorsun ve ben daha sütü bol olarak içtiğini geçen hafta öğrendim. Deli misin acaba?"

Chris "Oha Bin. Ne kadar ilgilisin sen öyle."

Changbin göz devirmiş kahvesinden bir yudum almıştı.

"Öyleyimdir canım."
"Salak"

3/1 •banginholix• [BIRAKILDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin