Lets start
.
..
.
.
.
They are looking at each other ..riddhima is on cloud nine..Riddhima:vansh i am sorry maine bhi apko buhat pareshan kiya hai 😕but you know na ky jab pyaar hojata hai to dimag chalna band hojata hai isseliye maine nadani main pata nahi kya kya kar diya 😔😔..
Vansh:shhh keep quite ..jo beet gaya woh beet gaya or waise bhi tumhari unhi nadaniyon ki wajha sy tu hum aaj sath hain 😊😊riddhima tumhara pati hai buhat coward insaan hai jo apni feeling share hi nahi kar pata ussy darr rehta hai ky agar woh kissi ko apne dil ka haal bata dy ga to dosra banda kya sochy ga ussky bare main ..but i am glad ky tum mujhe jaise nahi ho tum apni feelings ka izhaar khul kar karti ho jo buhat achi baat hai i am proud of you 😊😊..
Riddhima:wow vansh mujhe nahi pata tha aap itna bhi bol sakty hain 😅😅kabhi 2 line sy zyada apky muh sy kuch suna nahi to aaj buhat alag lag raha 😅😂..
Vansh:acha to main nahi bolta 😏😕..
Riddhima:nahi nahi mera yeh matlab nahi tha bolo bolo jee bhar ky bolo main apko sunna chahti hun 😍..
Vansh:😂😅haan haan poori zindagi parhi hai fillhal mere pait me chuhay nach rahe hain dinner karlety hain pehle ...
Riddhima:haan main abhi khana lagwati hun..
Vansh:ji or main fresh hoky ata hun..
Vansh kiss her forehead and left..
In dinning table..
Riddhima and vansh sitting beside eachother ..
Ragini sit infront of them..
Vansh feed riddhima with his hand to show ragini that her chapter is now end in vansh life..After dinner trio goes to their rooms..ragini is fuming in anger ....
Riansh room..
Riddhima is lying on bed and vansh is in washroom..
Riddhima:yeh vansh kapre change karne gaye hain ya seene 🙄🙄itni dair kyu laga rahe hain..
After 20 min vansh came out from washroom..
.
.
.
Riddhima:53 min 🙄..Vansh:kyaa 🙄🙄..
Riddhima:53 mins lagty hain kya kapre change karne main itni dair laga di main wait kar rahi thi..
Vansh:to tum so jao mera wait kyu kar rahi thi 🙄😕(in mind)maine socha tha ab tak so gai hogi par yeh to 😕..
Riddhima:vansh kahan kho gaye..
Vansh:kuch nahi so jao good night..😊..
He give her a forehead kiss and went to couch..
Riddhima:bas aik kiss 😕😕..vansh why are you sleeping on couch ab to sab thek hogaya hai na ..😊😊.
Vansh:woh..tum comfortable nahi hogi..
Riddhima:vansh don't be over smart 😏😏chalain jaldi sy yahan aajain mere pass..
Riddhima open her arms for him..
Vansh smile and come to her ..he just lye on bed..Riddhima:vansh how rude 😣..
Vansh:iss main rude ki kya baat hai 😅😅..
Riddhima:vansh apko ishare samjhne chahye..
Vansh: kaise ishare..
Riddhima:😣😣apko to sab samjhna parhta hai 😕😕...
Vansh:ok to samjha do😊😊..
Riddhima:vansh ab jab sab thek hogaya hai or apne bhi mujhe apni wife maan liya hai to ...
Vansh:haan to 🙄🙄..
Riddhima:to hum apne relation ko next level par nahi ly kar ja sakty kya..
Vansh:😂😂😂😂riddhima yeh kaise baatein kar rahi ho hum koi game khel rahe hain kya .😂😂..
Riddhima:vansh sare tv serial main aise hi herion hero ko bolti hai or woh sab samjh jaty hain but ap to buhat hi buddhu hain..
Vansh:😒😣mujhe buddhu mat bolo or maine konsa tv serials dekhta hun jo mujhe pata hoga 🙄🙄..
Riddhima:uff 😣😣😣vansh..
Vansh:kyaa ..
Riddhima:vansh i wanted to make love with you 😉..ab aya samjh..
Vansh get up from bed..
Vansh:what 😳😳😳(he is blushing)..
Riddhima:vansh itna over react dena zaroori tha 🙄🙄maine kuch galat kaha kya ..or ap itna sharma kyu rahe hain we are husband wife or yeh sab to normal hota hai na iss relation main ....
Vansh:hmm😳😳riddhima woh😳😳
Riddhima get up come infort of vansh and push him on bed and hover upon her..
Riddhima:so mr vansh ria singhnia bara satya hai apne iss din ky liye now come on show me your power 😉...
Vansh is in shock...😱😱..
Riddhima kissed his forehead eyes nose and finally place his lips on him..
Riddhima kissing him with so much passion and love..riddhima bite his lover lips reality hit vansh and he broke the kiss and imediatly get up..Vansh:kya kar rahi ho 😳😳..
Riddhima:vansh now don't tell me apko love making ky bare main bhi nahi pata 😒😒choty bachy ho kyaa🙄🙄yeh bhi mujhe hi batana hoga 😑😑vansh i wish apne bio parh li hoti 😒😒...
Vansh:stop it mujhe sab pata hai ...ok tumhe kuch batane ki zaroorat nahi 😑..
Riddhima:ohh good thank God 😊😊now lets start 😁..
Vansh come near her and cup her face ..
Vansh:riddhima look ..i know we love eachother but abhi iss sab ky liye buhat time hai ....kab sahi waqt ayega to main khud humare rishty ko agye barhaon ga but abhi nahi ...
Riddhima:but why 😕😕..
Vansh:kyu ky abhi pehle tumhe graduate hona hai apni mom ko mana hai aik successful independent girl bana hai or humain world tour bhi to jana hai na sath...
Riddhima:graduate😱 no vansh yeh parhai warhai meri bas ki baat nahi hai or mujhe bas apky sath rehna hai apko pyaar karna hai or apky sath family banani hai you know na i love babies ...
Vansh:😂my baby abhi to ap khud baby hain or apko babies chahye ...
Riddhima:but vansh maine serial main dekha hai bachy hone sy husband wife ka rishta strong hojata hai ..
Vansh:ohh 😂to yeh sara qasoor tv serial ka hai kyu dekhti ho aise bakwas serial ....i know tum abhi bhi inscure ho rahi ho but trust me i am only your's ...
Riddhima:vansh i trust you but mujhe laga isse hum or qareeb ajayengy 😕😕....
Vansh:riddhima hum abhi bhi buhat qareeb hai samjhi ...now stop thinking these rubbish things ...now sleep kal tumhe collage jana hai mere sath ok..
Riddhima:😱😱😱nooo..
Vansh:why noo😒😒..jana hi hoga ok .
Riddhima:😣😣ok ..buhat bure hain ap..
Vansh:i know 😂😂..
Riddhima:but i love you..
Vansh:i love you too😘..
Vansh peck her lips...
Then they both lye on bed ..cuddle with each other and slept....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..So kaisa laga 😁😁😁😁...
Yaar koi mature cotent likh sakta hai mere liye 😕😕😕
Next update after 50+votes and 15+comments
YOU ARE READING
Pehla Pyaar ( On Hold )
Romanceyeh kahani do aise logo ky bare main hai jo aik dosre sy bilkul alag hain .... par un main sy kissi aik ka pyaar dosre ko badal sakta haii ...