So start the story..
Vansh is standing on a bridge....
Vansh:ab meri zindagi main kuch baki nahi raha ..aik ragini hi mere jeena ka sahara thii woh bhii mujhe chor kar chali gaii..😢😢😢..
He shouts..
Vansh:kyu kiyaa mere sath aisa kyu 😢😢😢😢
And he brust out in tears..
Suddenly a girl is coming from other side hurridely..and bumped with him and her ..
Vansh:😢😢😢kya hai dekh kar rahi chal saktii..
Girl:ohh mr aap side main jaky nahi ro sakty 😑😑😑
Vansh:meri marzi main jo marzi karo woh are you to tell me..
Girl:same to you.or riddhima waise bhi kissi ki nahi suntii..😣😣😣..
Vansh: jao yahan sy ..
Riddhima:nahi jaongii 😣😣..
Vansh: 😑😑kyu..
Riddhima:yeh bhi mere marzi hai
And riddhima show him tougue 😛😛..
Vansh:kitni batameez larki ho tum aik to mujhse takrai or ab mujhe aise muh chara rahi hoo..
Vansh hit her suitcase and its fall from the bridge ..
Riddhima:😱😱😱😱yeh kya kiyaa mera suit case phenk diya uss main mera sara samman paise sab tha ab main kya karongii..
Vansh goes from there..Riddhima follows him..
Riddhima:ohh hello mr kahan ja rahe ho mera saman ka kya hogaa..
Vansh:mujhe kya pata khudhi jao or ja kar ly aao..
Riddhima:😑😑what tumne mere par dekh leye hain jo main urr kar neechy jaongi or ly aaongii..
Vansh:par to nahi par gaz bhar ki zabaan to hai na usse latkao or ly aa apna saman and don't follow me..
Riddhima gets more angry...
Riddhima keep following him..
Vansh:mera peecha kyu kar rahi ho 😑😑😑..
Riddhima:kyu ky ab main tumhari zimadari hun ..
Vansh:what yeh kya mazak hai..
Riddhima:mazak nahi hai uss bag mein mere 15 lakh rupy ka saman tha ab usski bharpai to karni hogi na so isseliye tum mujhe apne sath rakhogy jab tak main apne paise wasool nahi kar letii...
Vansh:just shut up ...and go away warna...
Riddhima:tum meri suno agar tumne meri baat na manii to ...
Vansh:to ..
Riddhima: i will show you a demo..
She start crying loudly...
People are there seeing her with amezed...
Riddhima:mama 😭😭😭😭😭😭..she is crying loudly...
Vansh put his hand on his ears..
Vansh:aaaaaaaaa stop it kya bakwas hai yeh...
Riddhima stop..
Riddhima:ab ly kar chalo gy mujhe apne sath agar jawab na hai to main aise hi apky peechy chilati jaongii...
Vansh:ok chaloo 😑😑😑yeh kiss musibat main par gaya main..
Riddhima:musibat main to main hoon jo ap jaise kharoos ky sath compromise karne ja rahi hun waise bura na manana shakal or personaility to achi par ho buhat hi kharoos or kanjoos 😛😛😛
Vansh:chup chap chalti rahoo..
Vansh pick up her luggage...
Riddhima:hahaha mujhe laga ky main hi ghar sy beghar hun par thekana to apky pass bhi nahi 😁😁😁..
Vansh:tum kuch der ky liye aapna muh band kargii..
Riddhima:sorry but aisa nahi hosakta apko mera order manana hai na ky mujhe apka...
Vansh:what main kyu manu ga tumhara order...
Riddhima:kyu ky aaj main jiss halat mein hoon sab apki wajha sy hai..warna abhi tak main flight main hoti or maldives pohanch jatii...
Vanah:tum Maldives ja rahi thii..
Riddhima:haan ..
Vansh:main bhi wahi ja raha hoon..
Riddhima:wow what a co incident chalo kuch to acha hua..
Vansh:hmm..
Riddhima:yeh loo..
Vansh:yeh kya haii..
Riddhima:mera passport.. Ab ap ticket lo or chalo chalte hain...
Vansh:😒😒😒tum wapis ghar nahi ja sakti kya ... Trust me main buhat jaldi tumhara nuksaan bhar donga.. Apna number do main tumhare paise bhejwa donga...
Riddhima:no way main ghar sy bhaagi thi ky maldives jao or jakar hi rahongii or apko kya masla hai hun wahan jayengy 2 weeks ka trip karengy or wapis ajayengy...
Vansh:😒😒😒ok now keep quite..main ticket karwa leta hoon ..
And he left..
Riddhima: wah riddhima iss pagal admi ko to pata bhi nahi issky sath kya hua hai 😁😁😁😁maza agaya wah riddhima to to mastdermind haii ...
Percape: Maldives diaries and riddhima 😛😛😛...
So kaisa laga apko yeh part 😜😉😉 comment karo or suggention do ky agye kya likhon 😁😁😁
20 votes ky bad 😁😁next part
YOU ARE READING
Pehla Pyaar ( On Hold )
Romanceyeh kahani do aise logo ky bare main hai jo aik dosre sy bilkul alag hain .... par un main sy kissi aik ka pyaar dosre ko badal sakta haii ...