Pehla pyaar 5

866 71 9
                                    

Vansh and riddhima reached their homes...

Riddhima slowly slowly entreing in her home ..her mom saw her..

Mom:riddhimaaaaaaa...😠😠😠😠

Riddhima put her hands on her ears..

Riddhima:mom ahista boli nahi hun main 😒😒😒..

Mom: agai awara gardi kar ky kahan gai thii iss bar bol jaldi bata warna ...

Riddhima:warna ap mujhe room main lock kardogi or main phir sy bhaag jaongi haina 😉😉😁😁..

Mom:😁😁nahi beta iss baar maine kuch alag intazaam kiya hai ...

Riddhima:kya🙄🙄..

Mom:main teri Shadi karwa dongii ..

Riddhima:what nahi abhi meri umar ki kya hai ap aisa nahi kar saktii ..

Mom:parhai to tune karni nahi hai to isseliye ab yehi aik rasta bacha hai or aik baat ab ki baar agar tu bhaagi to acha nahi hoga samjhi ab jaldi sy upar ja or tayaar ho main aaj hi bulaongi larky walo ko 😠😠😠..

Riddhima left for room..she is just chill because she knows her mom is always say many things but do nothing..

After some time the door knock..riddhima said come in..

Mom:kuch der main kya haal bana diya kamre ka pagal to nahii hai ...chal tayaar ho meera ji ane wali hain apne bete ky sath..

Riddhima:what ?yeh kya mazak hai mom..

Mom:mazak to tu aaj tak karti aai hai meri hi galati ki wajha sy tu itna bigari hai par ab bas buhat hua ..chal jaldi sy ready ho...

Riddhima:no main koi shadi wadi nahi karne wali 😒😒😒..

Mom:tu bas tayaar ho or neechy aa ja baki ki baatein bad main hongii..

And she left .riddhima gets angry but for her mom's wish she gets ready and come down ..meera and her son come ..riddhima did some silly things in front of them and they left...

At night..

Riddhima is thinking about vansh and a smile appeared on her lips..

On the other side vansh is too thinking about her and her cute antics...

Riddhima call him..

Vansh:hello who?

Riddhima:me ..

Vansh:who?

Riddima:itni jaldi bhool gaye ap mujhe..

Vansh:ohh riddhima abhi tumhare bare main hi soch raha tha..

Riddima:sach ..

Vansh:mera matlab tumhari baki ki payment dene ka ...

Riddhima:hmm or dadi kaise hain..

Vansh:thek hain bas aik hi zidd pakar kar bethi hain ky vansh shadi karly shadi karly 🙄🙄🙄😒..

Riddhima:hahahha to kar lijiye na ..

Vansh:no mera aisa koi plan nahii..

Riddima:hmm aik baat bataon yahan meri mom bhi mere peechy parhi hain😣😣😣...

Vansh:hahha good ..

Riddhima:kya good apni bari mein nahi karonga or meri shadi ka sun kar good not fair kaise dost hain ap..😒😒..

Vansh:kuch nahi mujhe thora kam bai bad main baat hoti hai byee..

Riddhima:par vansh aap....

He cut the call.she gets angry..He text ..

"Sorry 😉😉"

Riddhima smile..

Riddhima:kyu na main mom ko vansh ky bare main batado jab shadi karni hi hai to vansh sy kyu nahi haan i love him and i will marry him yes 😍😍😍...

She knocks the door of her mother's room...

Mom open the door..

Mom:kya hai neend nahi arahi kyaa..

Riddhima:nahi aise baat nahi hai mujhe apko kuch batana hai 😳😳😳...

Mom:haan bol itna sharma kyu rahi hai 😒😒kya baat hai..

Riddhima:woh actully mujhe apko kissi ky bare main batana hai..

Mom:kissky bol..

Riddhima:mom i love someone....

Mom:haan to 😯kyaaaaaaaaaaaa kon hai woh..

Riddhima:vansh hai usska naam hum Maldives main aik sath hi thy 😳😳😳😳

Mom:kya matlab 😠😠😠tu ussky sath bhaagi thi 😠😠😠😠...

Riddhima:nahi nahi ap galat samjh rahi hain woh aise nahi hain 😳😳😳...

Mom:yeh kya bol rahi hai aise nahi hain kyaa matlab kahi tune  usse shadi to nahi karli ..

Riddhima:nahi nahi mom shadi to hum ap logo ki marzi sy hi karengy 😳😳😳😳😳

Mom:hmm dekhty hain pehle tu bata woh karta kya hai kahan rehta hai family main kon kon hai or koi pic hai tu dikha..

Riddhima give all his details ..Her mom saw the picture..

Mom:isski age kya haii..

Riddhima:maine poocha nahi but i think 30+ hogi 😳😳waise kafi handsome hai naa...

Mom:tera dimag kharab hogaya hai lagta hai apni umar dekh or isski umar dekh ..

Riddhima:mom age is just a number...

Mom:yeh baatein sirf kitaboon or kahiniyon main hi achi lagti hain kya sochyengy log ky meri beti my kya kami thi jo usski shadi bari umar ky admi sy karwa dii bas tu bhool ja issko or abhi apne kamre main ja or so jaa ...

Riddhima:mujhe koi farak nahi parhta i love him and i will marry him 😠😠byee..
.  ..........

So kaise laga apko yeh part 😉😉😉

Do comment and like ..

Next update after 30 + votes

Pehla Pyaar ( On Hold ) Where stories live. Discover now