Hurkan: Ne cocugu, ne hamileligi ne diyorsun y/n, daha evleneli 1 sene oldu. Hani birbirimizle vakit gecirip cocugu sona ertelicektik??
Y/n: ilk olarak neden bu kadar tepki gosterdin? Ve ayrica anne olmak istiyorum. Sende baba olmak istemez misin?
Hurkan oturdugun yatagin onune diz coktu ve ellerini avucunun icine aldi.
Hurkan: y/n'm biliyorum, anne olmak istiyorsun ama ben buna hazir oldigumu dusunmuyorum. Daha onumuzce onca zaman varken, sencede biraz erken degilmi guzelim?
Sustum ve suratina baktim. Aslinda hakliydi evleneli daha 1 sene olmustu ve birbirimizle vakit gecirmeye soz vermistik. Ama anne olmayi cok istiyordum. Sanirim ona hak verip bu konuyu sonra konusmaliydim.
Y/n: pekala, dedigin gibi olsun.
dedim ve sarildim. Tek yonlu dusunup bencil olmak bana birsey katmayacakti sonucta degil mi?~ 3 YIL ONCE~
Sabah saat 6:30 işe gitmeye kalkmam icin suratima bi su bardagi suyu bosaltan bernanin suratina baktim. Suratima bi bardak buz gibi suyu bosalttigi icin yerde ki terligi alip ona firlatacakken hizla odadan cikti ve kapiyi hemen kapatti. E tabi terlik kapiya carpmisti. Bu kiz ne ara bu kadar hizli kosmayi ogrenmisti mk. Her neyse bunun intikamini alicaktim tabi ki.
Yatagimdan kalktim ve aynadan suratima baktim. Saclarim birbirine girmis, goz altlarim desen mosmor. Suratimin sag tarafinda kocaman bi yastik izi. Baslayacagim boyle gunun sabahina ya.
Lavaboya gidip elimi yuzumu yikadim, dislerimi fircaladim. Sonra dolabimin karsina gecip ne giyecegime baktim. Hava soguk oldugu icin bogazli siyah kazagim, altina ise siyah yuksek bel kot pantolonumu giydim. Makyaj olarak cok bisey yapmadim. Sadece kirpiklerime biraz rimel, goz altlarimi kapatmasi icin kapatici ve son olarak dudagima nemlendirici surdum. Odamdan ciktigimda bernanin coktan hazir oldugunu gordum.
Berna: Oooo y/n hanim sabah serifleriniz hayirli olsun
Y/n: Berna zaten sana sinirliyim sus
Berna: Tamam tamam kizma. Hadi kahvaltiya gelde biseyler ye ac gitme.
Y/n: Saol yolda yerim biseyler. Sen ye.
Berna: Tamam o zaman. Zaten benim gitmeme daha 2 saat var. Emre gelip alicakmis zaten beni. Biraz erken cagiririm birlikte yer gideriz. Aslinda emreleri aksama yemege cagirsak mi? Hem senide tanistiririm onlarla.
Y/n: 'onlarla' derken?
Berna: Ya iste emreyi zaten taniyosun. 'onlardan' kastim, kaan, ali, omer, hurkan. Bakarsin belki mertde gelir. Olamaz mi?
Y/n: Aslinda olur. Aksama ben biraz erken cikarim hastaneden yemek falan yapariz oyle cagiririz.
Berna: Yok yok, ben hallederim yemek isini sen dert etme.
Y/n: Sabah ki olay icin kendini bu sekilde affettirmeue calisiyorsan yaniliyorsun tatlim onun intikamini alicam senden.
Berna: Tuh, yemedin neyse sen git isine gelmeye yakin ara beni sofrayi kurmaya baslariz.
Y/n: Tamam gorusuruz optumm.
Bu arada, yeri gelmisken soyleyeyim. Bir hastanede stajyer hemsire olarak calisiyordum. Hastaneye gitmek icin otobus duragina dogru yol aldim. Yolda giderken kaldirimin kenarinda kucuk bi sincap yavrusu gordum. Buyuk ihtimalle agactan dosmus olmaliydi. Ona zarar vermemek icin nazikce elime aldim ve yuvasina koymaya calisirken boyum yetismedi. Ustune cikmak icin buyuk tas gibi bisey aradim ama bulamadim. Allah'a sukurler olsun ki yoldan bi tane adam geciyordu.
Y/n: Sey sizden bi ricam olabilir mi?
?: Tabi
Avucumda ki yavru sincabi gostererek;
Y/n: Su agacin altinda buldum, yuvasina koymaya calistim fakat yetisemedim. Yardimci olur musunuz?
?: Tabi ne demek.
Adini bilmedigim adam sincabi yuvasina koydu ve elini uzatarak bana dondu.
?: Bu arada ben hurkan.
Elini sıktım ve;
Y/n: Bende y/n. Memnun oldum.
Hurkan: bende memnun oldum.
Y/n: yardim ettigin icin tesekkurler hurkan.
Hurkan: rica ederim ne demek kim
olsa aynisini yapardi.Y/n: Eee benim gitmem gerek yoksa otobusu kaciricam tekrar gorusmek uzere.
Hurkan: Aa ne tesaduf bende otobuse binicektim. Beraber gitmeye ne dersin?
Y/n: Olur neden olmasın
Hurkan ve y/n ileride kendilerini bekleyen guzel gunlerden haberleri olmadan otobus duragina digru ilerlediler...
Beb geldimmm. Arkadaslar bu benim hayatimda yazdigim ilk hikayem. Ve sizden ricam yazim yanlislarim olursa lutfen takmayin. Okuyup gecin. Hikayemi begenirseniz oylamayi ve yorum yazmayi lutfen unutmayi. Baska bir bolumde gorumek uzere hoscakalinnn <3
- meys🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanficYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -