Berna: Y/n hadi kalk saat 10 olmus hala yatiyosun ya.
Y/n: Ya saat cok erken birak biraz daha yatayim tatil gunum bugun
Berna: O dediginin olma ihtimali suan sifir. Kalk hadi emreyle hurkan kahvaltiya gelicek.
Hurkanin ismini duyunca yataktan nasil firladigimi sasirdim.
Y/n: Ya berna bu simdimi soylenir. Ayrica ne zaman gelicekler?
Berna: 5 ya da 10 dakika once konustuk. Yola cikmislardi birazdan gelirler.
Y/n: Hasiktir ya ne giyicem ben.
Berna: Sakin ol sanki seni istemeye geliyolar. Elini yuzunu yika ustunu giyin ben icerdeyim
Y/n: Tamam anneee
Berna: Sen adam olmazssin
Berna odamdan cikinca dolabimi actim ve ne giyecegimi dusundum. Ustume beyaz kiraz desenli askili bir crop altima ise siyah sort giydim. Gayet guzel olmustum aslinda. Saclarimi ve tipimi saymazsak. Saclarimin uclarini hafif dalgalandirdim, makyaj olarak sadece rimel ve dudak nemlendiricisi surdum. Adam olana cok bile.
Mutfaga gectim masada menemen vardi. Bende tek menemen yemememiz icin krep yapmaya basladim. Bitince hepsini tabaklara koydum. Tam mutfaktan cikarken kapi caldi ve acmak icin mutfaktan ciktim. Icerden seslenen berna ile adimlarim yavasladi.
Berna: Y/nn emreler geldi kapiyi acsanaa
Y/n: Tamaaam
Kaoiyi acinca karsimda direkt hurkani gordum. Yine sevimli sevimli gulumsuyordu. Bende ona gulumsedim ayni sekilde.
Emre: Ee bakismaniz ve birbirinize gulumsemeniz bittiyse iceri gecebilirmiyiz?
Ulan emre anin icine sicmakta senden iyisi yok be cocuk.
Y/n: Ha sey, tabi buyrun.
Emre iceri dalinca- pardon gecince hurkan kulagima egilip,
Hurkan: Emrenin patavatsizligini takma. Bu arada cok guzel olmussun. Her zaman ki gibi. Deyip siritti.
Allahim utanctan catlayacagim. Salak gibi hurkanin suratina bakacagima bi cevap versem iyi olucak sanirim.
Y/n: Sende cok yakisikli olmussun. Her zaman ki gibi.
Deyip goz kirptim ve iceri gectim. Allahim daha demin utanctan yerin dibine girerken simdi cocuga goz kirpiyorum. Kendine gel asker. Hurkanin arkamdan sirittigina eminim.
Iceri gectigimizde emreyle bernanin coktan muhabbet etmeye basladigini gorduk.
Y/n: Ooo cifte kumrular ne konusuyorsunuz oyle fisir fisir?
Berna: Ne konusucan canim havadan sudan iste.
Y/n: Ee neyi bekliyosunuz gecin sofraya.
Herkes masaya gecip yemeye basladi.
Emre: Bisey sorucam. Bu menemeni kim yapti?
Berna tedirgince ben yaptim kotumu olmus diye sordu.
Emre: Berna sen sakamisin? Harika olmus ellerine saglik
Bernanin icten ice sukurler ettigine emindim.
Hurkan: Bu krepi hanginiz yapti bilmiyorum ama lutfen tarifi banada verin. Hergun kaanin makarmasini yemekten canimiz cikti evde.
Y/n: Ben yaptim. Hatirlat verim tarifi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -