Ozel Bolum

961 31 23
                                    

Emre: Oglum okula gitmek zorundasin

Aren: Ya anne ben okula gitmek istemiyoruum. Babama bir sey soyle lutfen.

Bir hafta sonra okullar basliyordu ve aren birinci sinifa baslayacakti. Yani okula gitmeyi kabul ederse. Yarim saatten beri emre arene okula gitmesinin zorunlu oldugunu soylesede aren asla kabul etmiyordu.

Areni belki ikna edebirim dusuncesiyle onunde egildim ve ellerini ellerimin icine alarak konusmaya basladim.

Y/n: Soyle bakalim aren bey, neden okula gitmeyi istemiyorsun?

Aren: İstemiyorum iste

Y/n: Oglum zaten istemedigini anladim ama neden istemiyorsun. Nedenini soylersen belki yardimci olabilirim sana hm? Soyle hadi.

Aren: Anne benim okulda hic arkadasim yok, sizde yoksunuz. Tek basima ne yapacagim ben orada?

Y/n: Benim yakisikli oglum, ilk okula basladigimda benimde arkadasim yoktu. Ama sonradan cok guzel arkadaslar edindim.

Aren: Gercekten mii?

Y/n: Eveet gercekten. Hep birbirimize yardim ederdik. Birbirimize sahip cikardik. Cok guzel zamanlardi.

Aren: Anne okula gittigimde arkadas edinirim belki ama, siz yoksunuz.

Emre: Oglum biz seni okula birakicaz ve okulun bitince geri alicaz zaten.

Y/n: Seni orada tek birakacagimizi dusunmedin herhalde

Aren: Yani, birazcik dusunmus olabilirim. Ama birazcik.

Emre: Hmm birazcik demek hee.

Emre bir anda areni kucakladi ve yataga yatirarak gidiklamaya basladi.

Aren kahkaha atarak onu kurtarman icin bana sesleniyordu.

Aren: Annee yardim ett hahahahahaha

Areni kurtarmak icin onlara yaklastigimda emre beni bir hamlede yataga yatirdi ve ikimizide gidiklamaya basladi. Ama bana pek dokunmuyordu, daha yeni dogum yapmistim sonucta.

Iceride diger oglumuz abelin sesi gelince emre beni bebegimize bakmam icin gidiklamayi birakti. Areni kucagina alip bebek odasina, abelin yanina geldi.

Aren nazikce abelin elini optu.

Aren: Seni seviyorum kardesim.

...

Abeli uyuttuktan sonra evimizde ki hizmetci - ama asla ona o gozle bakmayip ablam gibi gordugum- aysun ablaya abeli emanet edip emreyle birlikte areni okula kayit ettirmeye gittik.

Okulun dis gorunusu ve ic mimarisi cok guzeldi. Arenin cok hosuna gitmisti. Areni nihayetinde okula kayit ettirince sevincle eve geldi ve odasina cikip ona aldigimiz okul kiyafetlerini denemeye gitti.

Daha dun dogurmustum bu cocugu ne ara kendi basina ustunu degistiriyordu? O zamanlar hala dun gibi gozumun onunde...

Aren artik buyumustu, okula gidecekti ama o hala emreyle benim gozumde dun dogan bebekti...

Of cok hosuma kactj bu bolum. Emreyle evlenme duasi enter.
Bayagidir buraya bolum atmiyordum. Kitap curumus ae. Her neyse kendinize cici bakin bay bayy

-Meys🤍

Hamile misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin