-6-

1.2K 43 55
                                    

Hurkan ile kiyidan ayrilip eve gitmek icin arabaya bineli neredeyse 10 dakika oluyordu. Arabada bir olum sessizligi vardi adeta. Arada bir goz goze geliyorduk ama ikimizde tek kelime dahil etmiyorduk. Hurkani seviyorum ama onun benden daha iyilerini hak ettigini dusunuyorum. Onunla her seye varim. Fakat dusunmem icin biraz zamana ihtiyacim var. En sonunda sessizligi bozmam gerektigine karar verdim. Yoksa kafayi yiyecektim.

Y/n: Rahatsiz olmazsan eger radyoyu acabilir miyim?

Hurkan: Tabii

Radyoyu acar acmaz sevdigim sarkilardan biri calmaya basladi.

VAGON - Ama Bana Bakma Oyle

Aklımda değil, söylediklerin
Yorgunluk kahvesi, kimsesizlerin
Sevebilseydin, gözlerimde ki
Çiçekler gibi, Ekrem Bey'de kim?

Hurkan sarkiya eslik etmeye basladi.

"Ama bana bakma oyle
Sakin olma bir şey söyle
Ölücem be hiç mi sevmedin?

Karşılıksız olmaz ki
Ölüler alkış tutmaz ki
Bak öldüm ben hiç mi sevmedin?"

BSarkinin bu kisminin cogunu yine goz ucuyla bana bakarak soyledi. Ona tam bir cevap vermedigim icin istemeden uzdugumu biliyorum ama keske evet diyebilsem...

Asla geriye bakma
Saçma mesajlar atma
Kaç ve barında saklan
317 gün dalgalarda var bir hüzün
Bağla betonu suya atla...

Sarki bittikten sonra eve geldigimizi fark ettim. Disarida feci sekilde yagmur yagmaya basladi. Anahtari cantamdan cikarmaya calisirken hurkanin arabaya yaslanmis beni izledigini gordum. Uzgun bir ifade vardi suratinda... Kapiyi acinca hurkani bu havada disarida birakmak icime sinmedi. Yagmur o kadar siddetliydi ki bagirsam zor duyardi.

Y/n: HURKAN ICERI GEL

Hurkan: GEREK YOK EVE GIDERIM BEN

Y/n: ICERI GEL COK YAGMUR YAGIYOR DININCE GITMEK ISYERSEN GIDERSIN

Hurkan: PEKII

Hurkan iceri girdi ve asansore binmeye calisinca kolumdan cekti ve beni durdurdu.

Y/n: Ne oldu, neden durdurdun?

Hurkan: Disarida feci sekilde yagmur yagiyor her an elektrik gidebilir. Asansorde kalmak istemezsin degil mi?

Y/n: Dogru soyluyorsun. Merdivenden cikalim o halde.

Hurkan: Onden buyrun leydim

Hurkanin bu centilmenligine karsi hafif bir kikirdadim ve yaptigi oyunun devamini getirdim

Y/n: Tesekkurler mosyo

En sonunda eve girdik ve kapiyi kapattim. Ustumu degistirmek icin odaya girdim ve gri esofman ustune bol, biraz ince bir sweat giydim. Hurkaninda ustu islak oldugunu hatirladim ve hasta olmamasi icin arada annemle babam kalmaya gelince koseye ayirdigim babamin esofmanini ve bana buyuk gelen bir sweati hurkana giymesi icin verdim.

Hurkan: Kiyafet icin tesekkurler.

Y/n: Hasta olmani istemem. Cay icer misin?

Hurkan: Zahmet olmasin.

Y/n: Yok canim ne zahmeti

Hurkan: Peki o zaman

Y/n: O zaman sen kendi evinmis gibi takil ben cay yapip geliyorum.

Hamile misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin