Aksam icin hurkanin dogum gunumde aldigi elbiseyi giymistim. Saclarima su dalgasi yaparken, makyaj olarakda hafif bir sey yaptim.
(begenmediyseniz baska bisey dusunun asklar)
Odanin kapisi yavasca acildi ve hurkan iceri elleri arkasinda girdi.
Hurkan: Cok guzel olmussun ama ben senin yaninda sonuk kaldim hayatim.
Y/n: Yanimda sonuk kalsan ne kalmasan ne? Benim icin en parlak insan sensin sevgilim
Hurkan: Seviyorum seni
Y/n: Bende seni seviyorum bitanem
Hurkan: Gozlerini kapatir misin?
Y/n: Peki
Gozlerimi kapatinca hurkan bir eliyle saclarimi onume dogru saldi. Ellerini iki yanimdan gecirdigini anladim. Kolye takiyordu galiba? Omuzuma bir opucuk kondurdu ve geri cekildi.
Hurkan: Gozlerini acabilirsin sevgilim.
Gozlerimi actim ve cok guzel mor kelebekli zarif bir kolye taktigini gordum.
(ay aynisi bende var kolye olarak ne koyacagimi bilmedigim icin aklima bu geldi begenmediyseniz farkli bisey dusunun asklarim)
Y/n: Hurkaan, sevgilim bu cok guzel. Cok tesekkur ederimm
Hurkan: Seni o kadar seviyorum ki bunlarin hic birini hak etmiyorsun, daha iyilerini hak ediyorsun
Y/n: Sen varsin ya daha iyilerini ne yapayim?
Hurkan: Iyi ki varsin
Y/n: Sende iyi ki varsin
Hurkan siyah bir gomlek ve siyah bur pantolon giymisti. Sarkida da dedigi gibi 'ne giyerse giderdi hosuma' hurkan her ne kadar sevgilim olsada, onun yanina yakismadigimi dusunuyordum acikcasi. O daha iyisini hak ediyor bence. Ben onu, o beni cok seviyordu. Ve hep oyle olacakti.
Hurkan: Hadi sevgilim hazirsan gidelim
Y/n: Hazirim hazirim.
Hurkanin koluna girdim ve apartmandan cikip otoparka girdik ve arabaya bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -