Dun ekiple eskisi kadar olmasada hala yakin oldugumuzu fark ettim. Aramizi tekrardan eskisi gibi yapmak icin hurkanla konustum.
-Dun Gece-
(saat 12.28)Y/n: Hurkaaan, nerdesiinn?
Hurkan: Mutfaktayim hayatim. Noldu?
Y/n: Ne yapiyosun?
Hurkan: Ikimizede cay yapiyorum. Icer misin?
Y/n: Olurr.
Hurkan: Sen ne diyecektin guzelim?
Y/n: Sey, ekiple eskisi kadar olmasada yakiniz ama ben diyorum ki. Yarin sen, ben, ekip piknigemi gitsek? Hep birlikte vakit geciremiyoruz herkesin isi gunu var. O yuzden dedim.
Hurkan: Olur sevgilim neden olmasin? Hatta bizimkilerin hepsi uyaniktir en gec 3'te uyuyolar. Saat daha da gec olmadan arayip soyleyelim?
Y/n: O zaman ben bernayi arayayim, o herkese haber versin. Tek tek aramaya useniyorum
Hurkan: Su caylari halledeyim ben sende icerde ara konus rahat rahat.
Y/n: Tamamdirr.
Hurkan caylari yaparken bende iceri gectim ve bernayi arayip haber verdim. O da gezmeyi ve piknik yapmayi cok sevdigi icin hemen kabul etti. Hurkan iceri ellerinde birer kupayla girdi ve kupalari sehpaya koyup yanima uzanip kafasini gogusume koyup televizyon izlemeye basladi.
O gogusumde televizyon izlerken aklima 1 yildir evli olmamiz geldi. 1 yil uzun bir sure degil biliyorum ama icimde bir parca hep cocuk sahibi olmak istiyor fakat hurkanla bir kac sene birbirimize vakit ayiracak ve cocugu sonraya birakacaktik. Ama artik bu istegimi icimde tutamayip hurkanla konusmak icin yerimden dogruldum ve hurkan karsima oturdu.
Hurkan: Guzelim bi sorun mu var?
Y/n: Hayir yok ama seninle bir sey konusmak istiyorum.
Hurkan: Tabi soyle
Y/n: Hurkan biliyorum evliligimiz daha yeni, birbirimize vakit ayirmak icin soz verdik ama... Ben artik anne olmak istiyorum. Dusunsene hamile halimi ya da kucuk bi cocugumuz oldugunu?
-1. Bolum Alinti-
Hurkan: Ne cocugu, ne hamileligi ne diyorsun y/n, daha evleneli 1 sene oldu. Hani birbirimizle vakit gecirip cocugu sona ertelicektik??
Y/n: ilk olarak neden bu kadar tepki gosterdin? Ve ayrica anne olmak istiyorum. Sende baba olmak istemez misin?
Hurkan oturdugun yatagin onune diz coktu ve ellerini avucunun icine aldi.
Hurkan: y/n'm biliyorum, anne olmak istiyorsun ama ben buna hazir oldumu dusunmuyorum. Daha onumuzce onca zaman varken, sencede biraz erken degilmi guzelim?
Sustum ve suratina baktim. Aslinda hakliydi evleneli daha 1 sene olmustu ve birbirimizle vakit gecirmeye soz vermistik. Ama anne olmayi cok istiyordum. Sanirim ona hak verip bu konuyu sonra konusmaliydim.
Y/n: pekala, dedigin gibi olsun.
dedim ve sarildim. Tek yonlu dusunup bencil olmak bana birsey katmayacakti sonucta degil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -