Hamileydim...
Sena ve kaan ciglik atarak dans etmeye basladilar. Bende mutlu olmustum ama icimde bir burukluk vardi. Beni baslarda cok seven sonra en yakin arkadasimla aldatan birinin cocugunu tasiyorum. Kendim buyutebilirim fakat bir gun 'babam nerede?' diye sorarsa ne cevap verecegim hakkinda hic bir fikir yoktu. Ama ben ona hem anne hem de baba olacaktim. Boyle dusunurken kaan ve senanin bir anda bana sarilmasiyla yerimden sicradim.
Sena: TEYZE OLUYORUM BEE
Kaan: DAYI OLUCAAAAAM
Y/n: Ay bi durun ya. Bu arada pek fazla heves etmeyin dayi ya da teyze olacaginiza.
Kaan: Ne demek o?
Sena: 1 saniye. Cocugumu aldiracaksin?
Y/n: Hayir hayir. Asla aldirmam cocugumu. Demek istedigim, testte yanlislik olabilir. Pek fazla guvenmemek lazim. O yuzden dedim.
Kaan: Bir an aldirmak istedigini sandim. Odum koptu.
Sena: Bende korktum ya.
Kaan: Hastaneye gidelim? Doktora gorun. Ne dersin?
Y/n: Bende tam onu diyecektim.
Sena: Tamam o zaman hazirlanin gidelim.
Senanin demesiyle hepimiz hazirlanip hastaneye dogru yol aldik.
Hurkan'dan:
Gozlerimi actigimda ciril ciplak oldugumu anladim. Altimda sadece boxer vardi. Etrafa baktigimda buranin benim evim olmadigini fark ettim. Yatagin diger yaninda arkasi donuk bedene baktim. Bu... Bu y/n degildi!? Bu bernaydi. Isin kotusu, o da ciplakti.
Hurkan: Berna? Senin burda ne isin var?
Berna: Gunaydinn
Hurkan: Ne gunaydini be? Neden yanimdasin? Y/n nerde?
Berna: Y/n simdimi aklina geldi? Dun gece hic oyle demiyordun ama.
Hurkan: Dun gece ne oldu amk. En son bardaydik, sonra yanima y/n geldi. Eve geldik. Sonrasini hatirlamiyorum
Berna: Yanina gelen y/n degil bendim.
Hurkan: Neden geldin yanima derdin ne mk.
Berna: Seninle bir derdim yok. Derdim y/n ile.
Hurkan: Kiz sana ne yapti? Ne derdin var onunla?
Berna: Sevgilimi elimden calmisti. Bende onun kocasini caldim.
Hurkan: Ne sevgilisi ne calmasi? Y/n oyle bir sey yapmaz.
Berna: Yapti ama. Her neyse bunlari sonra konusuruz. Ac misin?
Hurkan: Sanane lan.
Bu kiz ne sacmaliyor amk. Hizla kalkip ustumu giyindim. Y/n'yi bulup olan biten her seyi anlatmaliydim. Kapidan cikarken berna kolumdan tuttu.
Berna: Hemen gidecek misin?
Hurkan: Birak lan kolumu. Dedim ve sart bir sekilde kolumu cekip hizla disari ciktim ve arabama binip y/n'yi aramaya basladim. Telefonlarima cevap vermiyordu. Neredeyse 20 kere aramistim ama hic birini acmadi. Ya basina bir sey geldiyse.
Emre'yi aradim. Onunda hic birseyden haberi yoktu. Sonra kaan'i aradim. Konusmak istemedigini, kapatmasi gerektigini soyledi.
Ne oluryor bunlara mk.
Senayi aradim. O da kaanla ayni tepkiyi verdi. Kesin bi haltlar olmustu.
Y/n'den: Hurkan en az 20 kere aramisti ama hic birini acmamistim. Benden sonra kaani aradi. Kaan onu tersleyip acmadi. En sonunda senayida aradi ama senada kaanla ayni tepkiyi gosterdi. Hastaneye gitmistik ve test sonucunu bekliyorduk. Kaan hepimize atistirmalik bir seyler almisti. Sus pus oturuyorduk. Sessizligi bozan kaanin sesi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -