-15-

1.2K 32 168
                                    

Emre'den:

Bernanin bana bunu yaptigina inanamiyorum. Beni en yakin arkadasimla aldatti. Hemde gozunu hic kirpmadan, y/n'den intikam almak icin. Madem unutamadigi aski vardi, madem intikam almak icin onca yil beklemisti, neden benimle sevgili oldu? Belki de kimsenin bir sey anlamamasi icin beni kullandi. Bundan bir kac ay once ki halime bu dusunduklerimi biri soylese dalga gectigini dusunurdu. 'Berna oyle bir sey yapmaz' derdi. Ama bu onlardan sonra bernanin beni kullandigini inkar edemezdim. Bernadan beklenirdi...

-3 AY SONRA-

Y/n'den: Butun olanlarin uzerinden uc ay gecmisti. Ve bu uc ay icinde hurkanin beni bernayla aldattigi nasil olduysa internette yayilmisti. Bazilari hurkanin boyle bir seyi asla yapmayacagini, bazilarida boyle bir seyin olmasi icin bernanin hurkani ayarttigini dusunuyordu. Ve en onemlisi hic duymak istemedigim bir haber almistim... Berna, hurkandan hamileydi. Emre sadece 'hayirli olsun ne diyeyim' demisti. Ama ben duydugum anda yikilmistim ama umursamiyormus gibi davrandim. Her ne kadar icten ice beni oldursede...

Suan yolda ekiple birlikte hastaneye gidiyorduk. Bebegimin cinsiyetini ogrenmek icin. Aslinda sadece sena ve ben gidecektik ama digerlerde gelmek icin o kadar cok dil doktuler ki sonunca gelmelerine izin verdim.

Iceri girdigimizde doktor ilk once sasirdi ve soze girdi.

Doktor: Bu kadar kalabalik beklemiyordum sizi dogrusu. Rica etsem bazilariniz disari cikabilir mi?

Ali: Doktor hanim yalvaririm cikartmayin bizi. Cinsiyeti ne cok merak ediyoruz.

Kaan: Evet doktor hanim cikrmayin bizi.

Doktor: Eh peki o zaman ama cok fazla yaklasmayin. Ne olur ne olmaz.

Emre: Yok yok biz kosede dururuz.

Y/n: Doktor hanim, rica etsem kalp ritminide dinletebilir misiniz?

Doktor: Tabii ki.

Doktor karnimi acmami soyleyince actim. Karnim belli olacak sekilde sismisti. Karnimin uzerine sıkılan jel ile icim urperdi. Doktor jelin uzerine bir alet koydu ve narince karnimin uzerinde gezdirmeye basladi.

Bebegimi gorebiliyordum. Cok, ufakti. Doktor cinsiyetini soylemeden once kalp ritmini dinletti. Dinlerken kimseden cit cikmiyordu. Hatta bir ara Sena duymak icin nefes bile almiyordu. Kalp ritmini dinledikten sonra doktor yuzunde buyuk bir gulumsemeyle bana dogru dondu.

Doktor: Tebrikler, cok saglikli bir oglunuz olacak.

Icerde ki herkes bagirarak bunu kutlarken sena susmalari icin ikaz etti.

Sena: Susun be! Kucuk adami rahatsiz edeceksiniz ammada bagirdiniz. Ahirdan mi ciktiniz?

Mert: Of cok mutluyuz olum ne yapalim.

Doktorla vedalastiktan sonra eve gittik ve hepsi onume 'bir sey istiyor musun?' 'sirtin rahat mi?' 'iyi misin?' gibi sorular soruyorlardi. Iyi ki boyle dostlarim vardi...

Acaba... Acaba hurkan yanimda olsaydi ve oglumuz olacagini bilseydi ne tepki verirdi? Mutlu olur muydu? Ya da kiz olmasini istedigi icin uzulur muydu? Kafamin yine hurkana gittigini anlayinca kendimi silkeledim ve derin bir nefes aldim.

Hamile misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin