Sabah emrenin gogusunde uyanmistim. Biraz uyuyusunu izledikten sonra emrenin yanagindan optu ve uyandirmaya basladim.
Y/n: Emreee, uyan hadi.
Emre: Y/n birak biraz daha uyuyalim
Y/n: Olmazz saat 11 olmus kalk hadi
Emre: Sevgilim valla cok uykum var oglumuzunda uykusu var degil mi oglum?
Emre bebek sesi cikartarak 'evet baba' dedi.
Bebegimi bu kadar cok kabullenmesi cok guzel bir seydi. Baskasi olsa kabul etmezdi ama emre baskasi degildi.
Emre: Bak bebegimizinde uykusu varmis hadi uyuyalim
Y/n: Emrecim yalniz beni uyandiran o
Emre: Uyutmayacaksin beni degil mi?
Y/n: Evet nerden bildin askim?
Emre: Bi saniye, sen bana askim mi dedin?
Y/n: Ee evet?
Emre: Hosuma gitti hep soyle olur mu?
Y/n: Tamam hep soylerim ama kalk artik
Emre: Uykum acildi zaten ama cok az acildi. Belki opersen tamamen acilir?
Y/n: Bilemedim ki simdi. Opim mi?
Emre: Ben olsam operdim.
Y/n: Iyi o zaman kendi kendini op
Emre: Ne?
Y/n: Saka saka gel buraya.
Diyip emrenin dudagina ufak opucuk kondurdum. Emre dudagindan opmeme sasirmis olacak ki gozlerini kocaman acti.
Y/n: Hey neden sasirdin?
Emre: Dudagimdan opecegini dusunmemistim. Yanagimdan opseydin tamamen uyanacaktim ama dudagimdan optugun icin hem tamamen uyanicam hemde assssiri enerjik olucamm.
Y/n: Rusvet ha?
Emre: Ask olsun y/n ne rusveti
Y/n: Saka yaptim canim. Ay bak yine lafa tuttun yatiyosun kalk hadi.
Emre: Tamam ya
Emre ayaga kalkarken kasla gozun arasinda beni hizlica optu ve odadan kosarak kacti. Arkasindan guldum ve yavasca dikkat ederek kalktim.
Gunlerim artik hep boyke geciyordu. Dikkat et, egilme, yavas ol, agir kaldirma Sena hep boyle seyler soyluyordu. Benim iyiligimi istedigini biliyorum fakat insan bi sureden sonra bunaliyordu. Elimi yuzumu yikamak icin lavaboya gittim. Sena kalkmisti ve her zaman ki gibi kahvalti hazirliyordu. Kaan ve emrede yardim ediyordu.
Kahvalti hazirlamalari bitince hepimiz oturduk ve yemeye basladik.
Emre bana 'soyleyelim mi?' diye agzini kipirdatip soru sordu ve bende onaylayan sekilde goz kirptim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile misin?
FanfictionYeni evlenen Hurkan ve Y/N ciftinin hikayesidir. - eglence amacli yazilmistir -