-8-

1.1K 28 284
                                    

Medyaya bir tane piremses emre birakiyorummm

Gozlerimi actigimda kolumu yatagin diger tarafina atip hurkana sarilacakken hurkanin yanimda olmadigini gordum. Bir iki dakika uykumun acilmasi icin gozlerimi ovarken iceriden mis gibi kokular geliyordu. Sessizce iceri girdim ve mutfakta masa hazirlayan hurkani gordum. Sarki mirildaniyordu.

Hurkan: Dalgalarla demlenirdik
tuz kokardi sarkilarrr
Utanirdi atardi icine
Ask tutardi yengenizi
Icli icli mirildanirdi
Of cekerdim gizlice
Bende bunlari hayal ederken
Hic de belli etmezdim amaaa

O mirildanarak sarki soylemeye devam ederken bende ona eslik ettim.

Y/n: Ne giyerse giderdi hosuma
Oyle tatli bela ki basimaa
Darlamasa bi de her durumdaa
Oyle bi sevicem ki sonraaa

Y/n: Gunaydinn

Hurkan: Gunaydin sevgilim gunaydinda ben sana surpriz yapicaktim ya

Y/n: Olsun sevgilim bisey olmaz. Bi daha ki sefere artik. Hem ben sana yardim edeyim

Hurkan: Olmaz cunku aksama isimiz var yorulmaman lazim

Y/n: Allah Allah ne isimiz var

Hurkan: Orasini bosver ama cok yorulacagin kesin :)

Y/n: Eh peki madem oyle olsun

Hurkan: Masaya buyurmaz misiniz leydim? diyerek sandalyemi oturmam icin geriye cekti

Y/n: Tesekkurler mosyo

Hurkanla masaya gecip kahvaltimizi yaptik. Ikimizde yeteri kadar yedigimizde masayi topladik ve salona gectik. Hurkanin telefonu caldi. Arayanin kim oldugunu sordum ama lafim yarida kaldi cunku hurkan arayanin kim oldugunu gorur gormez odadan cikip balkona gecti ve hararetli bir sekilde konusmaya basladi.

Y/n: Kim ariyo- Allah Allah kim acaba hemen acmaya gitti?

Hurkan'dan: Iste simdi basliyoruz.

-ARAMA BASLANGICI-

Hurkan: Ne var neden ariyorsun?

?: Aaa hurkancim sen her telefonu actiginda boylemi tepki gosteriyorsun? Eskiden hic boyle degildin.

Hurkan: Bana bak eger ki y/n'ye ya da emreye ya da ekibe her hangi birine aramizda olanlar hakkinda tek kelime dahil edersen senin olumun benim elimden olur.

?: Ask olsun hurkan. Ben oyle birimiyim? Eskiden cok iyi anlasirdik, bi anda ne oldu bize? Ve o y/n surtugu seninle sevgili suan.

Hurkan: Bana her seyi de ama y/n'nin adini dahil agzina alma. Biz hic bir zaman birlikte olmadik, olmayiz. Aklina sok bunu. Dedigim gibi, eger y/n'ye, emre'ye ya da ekipten birine bir sey dersen senin sonun benim elimden olur.

?: Kirdin beni yakisikli. Her neyse yarin icin sana bir konum gondericem. Eger ki gelmezsen herkese anlatmaktan hic cekinmem. Haberin olsun.

-ARAMA SONU-

Y/n'den: Her ne kadar insanlarin konusmasini dinlemek kotu bir sey olursa olsun, merakima yenilip hurkanin telefon konusmasina kulak misafiri oldum. Ve duydugum seyler, akla hayale sigmayacak seylerdi. Eger ki aklima gelen seyse, eger ki hurkan beni aldatiyorsa yikilirdim...

Hurkan iceri geldiginde hic birsey olmamis gibi davransamda o telefon konusmasi aklimi kurcaliyordu? Kimdi o telefonda ki? Hurkan neyin ortaya cikmasindan korkuyordu? Ve neden o telefonda ki kisiyi tehtid etti. Eger ki bunlara hurkana sorsam onun telefonunu dinledigim icin suclu ben gibi gozukurdum. O yuzdsn bunu sonraya erteldim. Ne de olsa bi aciklama yapmaliydi, yapmak zorundaydi...

Hamile misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin