5.Bölüm

13 3 0
                                    

Hastaneye girip Masalı aradım"Nerdesiniz birtanem?"M-mi-mia a-ameliyata alındıı (hıçkırık) lütfen yanıma gel sana çok ihtiyacım (hıçkırık)var..." "T-taman birtanem geliyorum hemen!"diyip ameliyathanenin önüne koşturdum şuan soğuk kanlı olmam ve diğerlerini sakinleştirmem gerek ordan geçerken bi odanın kapısının camından yansımamı gördüm ağladığımın farkına bile varamamışım göz yaşlarımı bi çırpıda silip kendime gelmeye çalıştım ardından hemen Masalın yanına gittim onu gördüğümde yere çökmüş ellerini yüzüne kapattığını gördüm ardından koşar adımlarla yanına gidip sarıldım o da önce şaşırsa da sonradan beklemeden sarıldı sarılışımla hıçkırıkları arttı bi süre öyle kaldık onun hıçkırıkları iç çekişlere dönerken ondan ayrıldım ama o beni bırakmadı sonra "Deniz iyi mi?Kendine geldi mi?"diye sordum ama sesim titriyordu o an benden ayrıldı ve yüzüme baktı "D-deniz i-iyi ayıldı sonra Rüyayı hatırlayınca tekrardan bayıldı sinir krizi geçirdi hemşireler zor sakinleştirdiler ama şuan uyutuluyor." Dedikten sonra elini yüzüme atıp"Ağlama kuzum bak göreceksin ikiside iyi olucak burdan altımızda çıkacak" benim güzel kalplim benim onu motive etmem gerekirken o beni motive ediyo.
"Bende elimi yüzüne atıp sende ağlama ama güzelim dediğin gibi hepimiz birlikte çıkıcaz burdan herkes iyi olucak güven bana onlar iyileştiğindeyse Rüyaya bunu yapanların tek tek canına okuycaz anlaştık mı meleğim?" Bana usulca kafa sağlandığında dudağımda buruk bir tebessüm belirdi ardından yüzünü sürmeye başladığımda göz altlarının ağlamaktan şiştiğini fark ettim "Kız aklıma bişey geldi Deniz Rüyaya aşık mı acaba?" Diye sordum.
Oda bunu beklemiyo olucak ki bir an afalladı ardından kıkırdadı "Harbi ha Deniz Rüya vurulunca direk bayıldı" diyip güldü.
Bende onun gülüşüyle güldüm ardından"Çok ship annecim" dedim o da bu dediğime kahkaha attı. "Ya bu halde bile beni güldüren biliyorsun ya bayılıyorum sana..." " Bayılınmıycak kız mıyım ben lan beni beğenmeyen Göt olsun." Diyip kalktım yanından onun da kahkahasını duydum. "Su getiriyorum sana içeceksin eminim içmemişsindir." Dediğimde göz ucuyla ona baktım "kız sen kahin misin?" "Ne alaka ya sen bu gibi durumlarda boğazından bişey geçirmezsin tanımıyor muyum seni?" "O da doğru nasıl da tanıyor kısçem beni?"diyip kıkırdadı bende suyu alıp tekrardan yanına oturdum. "Al bakalım." Suyu ona verdiğimde telefonum çaldı. "Alo? 'abla babam evden kovdu sizde kalıcam  artık bi sakıncası var mı? ' Efendim kerem? 'Dedim ya abla nesini anlamdın?' Ya oğlum boş yapma izin mi istiyorsun bide bizde kalmak için ablacım oğlum ben senin ablanım bende kalmayıp kimde kalacaksın? 'Yaşa be abla seviyorum seni '  Hadi hadi yalakalık yapma  öpüyorum ha bide şuan hastanedeyim konum atıyım gel al anahtarı. 'NE! Noldu?  Neden ? Kim için gittiniz hastaneye? ' Gelince anlatırım hadi atıyorum mesaj." Diyip kapattım.

Mia Ablam: *******

Kerem Rüzgar:Tamam güzelim geliyorum ben.

Mia Ablam:Tamam  ciğerim.

Telefonu kapatıp cebime koyduğumda ameliyathane'nin kapısı açıldı ardından hemşire çıktı önünü kesip "Noldu ameliyat bitti mi?" Dedim arkamdan koşturma sesleri geldiğinde arkamı döndüm Aras,Yankı ve Deniz de arkama geçip hemşireye pür dikkat bakıyorlardı o an elimin sıkıldığını hissettim elime baktığımda Masal elimi sıkı sıkı tutuyordu ardından Yankı da diğer yanıma geçip diğer elimi sıktı bende güven vermek istercesine ellerini sıkıp ikisine de güven verici bir tebessüm bahsettim hemşire de "hastamız kan kaybediyor acil
AB negatif kan gerek..." O an" Benim kan grubum! B-benim kan grubum AB negatif hemşire hanım hadi gidip kan alalım"dedim lafımı bitirir bitirmez Deniz bana sıkıca sarıldı "Ç-çok t-teşekkür ederim onun hayatını kurtarıyorsun ne kadar teşekkür etsem az..." Dedi bende sinirle "Deniz saçmalama istersen o benim de arkadaşım kardeşim can yoldaşım onun hayatını kurtaracak biliceksem canımı bile vermeye hazırım." Dediğimde sıkı sıkı sarıldı onu itip "Eğer daha fazla burda beklersek içerde ölecek" diyip hemşireyi de alıp ordan uzaklaştım Yankı ve Masal da benle geliyorlardı. Onlara dönüp"Siz niye geliyorsunuz?" Dedim onlarda aynı anda omuz silktiler bende umursamayıp yürümeye devam ettim bi odaya alınıp kan verdim hemşire hanım teşekkür edip ayrlıcakken "Lütfen lütfen arkadaşımız kurtarın yalvarırım size." Diyip tebessüm ettim hemşire kadında tebessüm edip"Arkadaşınız çok şanslı sizin gibi arkadaşları olduğu için sevgilisi de onu çok seviyo olmalı senin sayende sadece Rüya hanıma değil sevgilisine de dünyaları verdin." Deyip kaldı yerinden "bi dakika" diyip yürüyüp önüne geçtim "Sevgilisi mi? Sevgilisi kimmiş?"dedim. O da "Size sarılan beyefendi"diyip yanımdan ayrıldı "E ama onlar sevgili değil ki!" Dedim ama hemşire çoktan uzaklaşmıştı bile

SEN MİSİN BENİ SEVEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin