4.Bölüm

17 4 0
                                    

"Noluyo? Ne bu tantana? Kim ateş ediyo lan?"
"Bebeğim Asafın adamları evi bastı çabuk şu silahı al ve saklan"Dedi Masal.
"NE? Ya bi rahat vermiyorlar ya bıktım yeminle. Yankı ver silahı kardeşim."
"Tamam sakin ol! Al bakalım asi Mia hanım."
"Ulan Yankı şu durumda bile dalga geçiyorsun ya pes! Artık ağzım açık izliyorum seni."
"Bebeğim beni izleme saklan ve şu şerefsizlerin kafalarına sık"
"SUSUN LAN ARTIK! BİZ BURDA GEBERİCEZ SİZİN YAPTIĞINIZA BAKIN "
"DENİZ BANA SESİNİ YÜKSELTME ONLARI BIRAKIR SANA SIKARIM"
"SIK LAN SIK"
"Gençler sakin olur musunuz lütfen? Şuan birbirimize değil dışarıdaki adamlara girmemiz gerekiyor aklınızı başınıza alın!"
"Rüya haklı Mia bırak şunları da arkaya bakalım ordan da girebilirler" Ve o an arkadan silah patladı biz anında saklanıp
gelecek şerefsizleri bekledik ve bum içeri Asrın şerefsizi girdi.
"Nerdesiniz lan şe-" "Abi telefon..." "Ver!"
"Alo? NE VAR BORA! TAM YE-" derken bir el ateşle kafasına sıktım silahların ucunda her daim susturucu bulundururum ve bu benim işime çok güzel yatıyor.
O kafasına yediği kurşun ile anında yere yığılırken yanına gidip nabzını yolladım ve "Geberdi pislik..." Bebeğim şuan başımıza daha büyük bi bela aldığımızın farkındasın dimi?"Dedi Masal.
"Onun o iğrenç sesine katlanamadım. Hadi yürüyün diğerlerini de temizleyelim."dedim ve ordan dikkatlice çıkıp başka bi odaya girdim burda kimseyi göremeyince arka bahçeye doğru yol alıyorken demin çıktığım odadan bir el silah sesi duydum. Kahretsin bizimkileri vurmuş olabilirler mi? Hemen silah sesi gelen odaya girdiğimde Yankı karşısındaki adamı vuruyordu."Ulan şerefsiz aklımı aldın!" "Eheh yaparız öyle şeyler bebeğim."diyip göz kırptı. Güldüm"Bak ya!Neyse hadi diğerlerine bakalım..." "Tamam hadi yürü!" Diğerlerine bakarak için ilerliyceğimiz sırada bir silah sesi ve çığlık duyduk Yankıyla o an birbirimize dehşetle baktık ikimiz de şoka girmiştik şoku ilk atlatan ben oldum ve koştura koştura çığlığın geldiği yere gittik Rüya yerde kanlar içinde Masal da baş ucuna çökmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ben ne zaman geldiğimi bile bilemeden rüyanın yanına koşturdum ardından"KİM YAPTI BUNU ONA!"dedim. O an arkadan yığılma sesi geldi. Arkamı döndüğümdeyse "DENİZ!" Yankı hemen onun yanına koşturdu "Deniz uyan kardeşim hadi uyan!" Masal hıçkırıklar içinde ambulansı aradı "Alo? A-arkadaşım,arkadaşım vuruldu hemen acil gelmeniz gerek yalvarırım hızlı gelin nolur..." O telefonda konuşurken Aras içeri dehşetle girdi " Noldu lan burda! Deniz! Rüya! NOLDU LAN ONLARA" "Aras sakin ol kardeşim çatışma çıktı Rüya vuruldu Deniz de Rüyayı görünce bayıldı birazdan gelir kendine ambulansı aradık geliyor..." "Sen ne diyorsun Mia çatışma çıktı ve ben bunu şimdi mi öğreniyorum!" "Lan beyinsiz ne yapıyım çatışmanın ortasında seni mi arayım mal o an aklıma geldi mi sence mantıklı ol azıcık ya! Ayrıca arkadaşlarımız bu durumdayken bunu mu tartışcaz!?" "Mia haklı Aras hem çatışmanın ortasında seni aramak aklımıza gelmedi hemde arkadaşlarımız bu durumdayken tartışmayın!" Dedi Yankı.
O an ambulansın sirenini duyduk ve Aras aceleyle kapıya koşturdu. Görevliler gelip Rüyayı sedyeye koyarken bir başka görevli de Deniz ile ilgiliyodu Masal Rüyayla ambulansa binerken Yankı da Denizin yanındaydı. Ben onlara dalmışken bir polis önüme geçti ve beni karakola götürdü orda ifade verip hastaneye geçtim.

SEN MİSİN BENİ SEVEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin