12.Bölüm

3 1 0
                                    

Silah sesiyle aniden Berke dönüp "Berk" dedim ve ona doğru koşmaya başladım.
"Berk iyimisin? Bişey oldu mu? Vuruldun m-"
"Mia sakin ol iyiyim ben sana bişey oldu mu asıl?"
"İy-iyiyim ben bileyim yok!"dedim. Silahımı kavrayıp etrafa bakındım silah sesi nerden geldi diye.
İnsanlar korkuyla koşuşturuyor çocuklarını sarıp sarmalıyorlar bebekler ağlıyor...
Burası adeta savaş alanına dönmüştü tek silah sesiyle.
"Hey millet herkes sakin olsun!"diye bağırdım gür bir sesle.
O sırada silahıma susturucuyu takmıştım.
"Niye her seferinde susturucu kullanıyorsun?"diye bi soru yöneltildi Berkten.
"Sesini sevmiyorum."diye yanıtladım Berki."
"Anladım."dedi o da.
Karşıdan siyah takımlı bir adam bize doğru koşturuyordu.
Ulaan  bu adam yine mi peşine adam taktı.
Bu kim lan şimdi?
Talhanın adamlarından biri en son onunla çıkan çatışmada görmüştüm.
Tabii ya! Sağol kardeş!
Rica ederim reis.
Neyse tamam boş yapma.

Hızla silahı ona doğrultup"Berk geç arkama."dedim
"Mia-"
"Berk dedim."diye bağırdım bir anda.
İrkilip sesini çıkarmadan arkama geçti.
Sanki biraz bozulmuş gibi.
Bozulursa bozulsun onun canı bozulmasından daha önemli şuanda.
Haklısın tamam peki...

"Kal orda yoksa sıkarım!"diye bağırdım karşıdan gelen adama."
Bunun adı neydi lan!
Osmandı galiba adı yanlış hatırlamıyorsam.

Tam karşımda durup bana bakmaya başladı.
"Ne var ne istiyorsunuz? Bir adamınızı indirdim sizi de mi indirmemi istiyorsunuz?"dedim.
"Sen var ya sen!"
"Ee ne olmuş bana?"
"Çok havalısın be bebeğim her zerrenden seksilik akıyor."
"Lan!"dedi arkamdan Berk sinirle. "O bebek benim bebeğim lan! Seksiliği de sadece beni ilgilendirir."dedi yanıma geçip tekrar elimi tutarak. Ben hala karşımdaki adama bakarken "Dimi sevgilim?"Dedi Berk tekrar konuşarak. Onun sevgilim deyişiyle anında kafamı ona çevirdim şaşkınlıkla.
Çatık kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken "NE? Sevgilim mi?"dedim bir anda yükselerek.
Benim bu şaşkınlığıma gülüp bir anda dudaklarıma kapandı. Geri çekildiğinde donmuş gibi Berke bakıyordum.
Ulan çocuk 3 ay bile olmamıştır konuşmaya başlayalı bu ne hız!
Abi çocuk felç geçirtcek bizeeee
"Allahım geliyorum yanına aç kollarını"
Bir anda bu söylediğime -yanlışlıkla söylediğim- kahkalarla gülmeye başladı.
Silah elimden kayacak gibi oldunda daha sıkı tuttum silahı.
"Ee gençler bölüyorum ama... Şuna bi bakın."dedi varlığını unuttuğum adam.
Kafamı geri karşımdakine çevirdiğimde ekranı bize dönük telefon gördüm.
Osman olduğunu umduğum adamla göz teması kurarken"Ne bu?"dedim. "Dalga mı g-"lafımı bölen açılan telefon ekranı oldu.
Adam bi parmak hareketiyle telefonu açtığında ekranda Talhayı gördüm.
Ellerimi sıktığımı Berkin yanağımı öpüp kulağıma"Sakin ol"diye fısıldayıp boştaki eliylede diğer elimi tuttuğunda fark ettim.

Sinirlendiğimde ne yaptığımı bilmem ben ama bellimi elimi sıkarken hala elimi tutan Berkin canını da takmıştım.
Hemen iki elimi de Berkten ayırdım.
Bir elimde silah varken silahlı elime dokunması iyi olmazdı. Yanlış bir harekette paylaşabilirdi silah.
Diğer elimi de canını yakmamak için bırakmıştım.
"Vay vay vay! Bakın burda kimler varmış?" Dedim alaylı bir sesle.
"Yanında ki kim? Niye elini tutuyor?"
"Talha sen hayırdır? Düşmanına hesap mı soruyorsun."
"Ben sana düşman değilim Mia sen bana düşmansın."
"Neden acaba"diyip telefona bakmayı kesip etrafa bakmaya başladım.
Silah sesinden sonra tektük insan kalmıştı artık.
"Bebeğim ben sana aşığım sen de bunu biliyorsun."
"Maalesef"
Berkin elini yine yeni yeniden elimde hissettiğimde Berke döndüm.
Sorarcasına baktığımda elimi sıkıp"Ne aşkı Sevgilim?"Dedi tıslar gibi.
"Anlarsın şimdi"diye yanıtladım.
Tekrar telefondaki Talhaya dönüp"Ne istiyorsun Talha?"dedim.
"Seni."
"Daha çok beklersin o zaman."
"Ben seni hep beklerim bebeğim yeter ki sen gel bana şu yanındaki dingili de peşine takıp durma." Dedi.
Sinirle kahkaha attım artık sabrım tükeniyordu.
"Talha düş yakamdan artık yeter! Ben seni ne seviyorum ne istiyorum sen beni takıntı haline getirmişsin. Ayrıca dingil dediğin kişi sevdiğim adam tamam mı? Bunu sok kafana!"

Göz ucuyla Berke baktığımda bana hayran hayran baktığını gördüm. Sanırım onu savunmama takılmıştı.
"Sen pısırık erkek seviyorsan o da oluruz sıkıntı yok. Yeterki sen sev beni."
Berkin elimi sıkışını hissettim.
Elimi çekeceğim sırada izin vermeyip daha sıkı tuttu.
"Evet ben pısırık seviyorum ama Berkte olanına aşığım."dedim Berke hayranlıkla bakarak.
"Şimdi adamlarını peşime takmayı ve benden umudu kesip rahat bırakıyorsun. Sevdiceğimi rahatsız edersen de karşında beni bulursun."
"Ee benim derhal yanındaki dingili rahatsız etmem gerekiyor o zaman."dedi.
"Talha?"dedim sorar gibi.
"Efendim bebeğim"
"Asafa ne olmuş biliyor musun?"dedim alayla dedikodu yapar gibi.
Bide sağ elimin tersini sol avucuma vuruyordum koca karılar gibi. Bu halime üç adam da istemeden güldü. Bende tabiki güldüm.
"Ne olmuş bebeğim?"Dedi beni takli ederek Talha.
"Mia adında bi kız ve onun arkadaşları adama türlü türlü işkenceler yapmışlar. Orasına burasına çomak sokmuşlar. Adamın heryeri delik deşik olmuş bi Sikini kesip yedirmedikleri kalmış. Eh o da senin nasibin artık."dedim sonlara doğru ciddileşerek.
Berke baktığımda bana psikopatmışım gibi baktı.
Kız bunların blöf olduğunu söylemesen mi buna şu tipe bak kdjdjdjd
Yok hayır ya kıyamam ben bebeğime.
E siz bunları zaten düşmanlarınıza yapmıyormusunuz
Doğru ya la... neyse söylerim yine de.

Tekrar Talhaya ve Osmana döndüğümde yüzleri kızarmıştı. "Eh hadi bana müsade o zaman Osman bırak sende kızın peşini."
"Hemen abi"dedi  Osman da.
"Eh hadi size müsade o zaman"dedim Talhayı taklit ederek.
"Ha bu arada şu Osmanı da sen mi öldürürsün ben mi öldüreyim?"
"B-ben mi?  N-niye ki?"
"Sen çok iyi biliyorsun nedenini."diyip belime koyduğum silahı çıkarıp Osmana sıktım.
"Ee arkadaşına veda ettirmeyi unuttum görüyor musun... Neyse cehennemde kardeş kardeş oynarlar artık."dedim.
Yerdeki telefona eğilip  baktım hala kapanmamıştı " Dimi Talhacım. " diyip telefonu denize fırlattım.

SEN MİSİN BENİ SEVEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin