"Eheh öyleyse tanışalım madem..?"
"Mia kim gelmiş!?"
"Bi dakika hemen geliyorum."Dedim ve yürümeye başladım ardından" Yada içeri girmek ister misin diğerleriyle de tanış?"
"Olur! Neden olmasın!?"dedi
"Mia diyorum kime diyorum alooo!"
"Ulan bi dur Yankı bi dur çatladın meraktan!"derken Berk ile salona doğru yürüyorduk.
"Gençler tanıştırayım Berk. Berk bunlar da arkadaşlarım Yankı,Deniz,Aras,Rüya ve Masal"
"Ben neciyim burda biz burda yok muyuz? Lağn! Görünmez mi oldum yoksa?(!)"
"Lan beyinsiz sen benim arkadaşım mısın? Ayrıca özürlü gibi davranmasana oğlum!"
Dediğimde ağzından 'hıh' diye bi nida koptu diğerleri bizim bu hallerimize gülerlerken ben Kereme dik dik bakıyordum.
"Berk bu da beyin özürlüsü kardeşim Kerem Rüzgar." Berke biraz yaklaşıp "Bu mal küçükken kafa üstü düştü de ondan özürlü gibi davranıyo." Diye fısıldadığımda Berk kıkırdadı.
"Sensin be özürlü! Tipsiz goril!"
"Bana bak çocuk elimde kalacaksın ha! Goril babandır! Gorilmiş. Nerem benziyor gorile!? Taş gibi de gacıyım..."
"Vay anam vay! Terbiyesiz taş gacı seni babamızın ne suçu vardı!"
"Seni yaptı yetmez mi?"
"Üzdü..."Diyip yalancıktan ağlıyormuş gibi yaparak odasına yürüdü.
Gitmeden önce aklına bişey gelmiş gibi bana döndü.
Kereme 'ne var lan' bakışı attığımda sinsice sırıttı ve kulağıma eğilip"Senin Berk bu Berk mi kız?" Dedi sorusuyla bir an afaladım biraz uzaklaşıp yüzümü süzdü.
Sırıtışı genişlerken kulağıma bir kez daha yaklaşıp"Bana itahat etmek zorundasın köle!" Diyip odasına doğru koşturdu.
"LAN! İT SENİ DİLİM DİLİM DOĞRAR KARDEŞLERİNE YEM EDERİM DELİRTME BENİ AÇ ŞU KAPIYI! EĞER ŞU KAPIYI HEMEN AÇMAZSAN KIRIP SENİ SÜRÜKLEYE SÜRÜKLEYE ÇIKARTIRIM ARDINDAN ÜSTÜNDE TÜRLÜ TÜRLÜ İŞKENCELER UYGULARIM!" Diye hızlı hızlı konuşup kapısını tekmeliyordum.
Arkamı döndüğümde Rüya hariç herkesin burda olduğunu gördüm.
"Dostum sakin ol az nefes al kendine gel bak apartmanı ayağa kaldırdın. Hadi gel ciğerim hadi. Boşver sen onu hadi gel" Yankı yavaş yavaş bana yaklaşmaya çalışıp bir yandan da beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Deniz,Aras,Masal ve hatta Rüya bile şu halime kıkırdarken gözüm Berke kaydı.
Bana dehşetle bakıyordu
"Vah kuzuum... Yavruyu da korkuttuk iyi mi?"
Herkes bi anda kahkaha atmaya başladı.
"Noluyo lan? Ne gülüyorsunuz deli gibi?"
Bu dediğime daha çok gülmeye hatta yere yatarak anırmaya başladılar.
Aras sakinleşirken derin nefes alıp"Vah kuzuum... Yavruyu da korkuttuk iyi mi?" Dedi sesini incelterek.
Ağzım ve gözlerim dehşetle açıldı Berke baktığımda keyifli bi yüz ifadesi vardı.
"LAN! Ben onu sesli mi söyledim? Hay senin aklına tüküreyim Mia,beyinsiz Mia aptal, Mia."Bu dediklerimle tekrar kahkaha atmaya başladılar.
Salona geçerken "Lan susun yine rezil oldum zaten!"dedim.
"Valla bebeğim ben halimden memnunum..."Dedi Berk keyifli bir sesle.
"Allahım bu gün ne diye bu kadar uzun ya! Öbürsü güne geçelim de geberirim artık yetti yaşadığım." Dedim.
Anında Berk dahil herkesin kaşları çatıldı Keremin kapısı sert bir şekilde açılıp kapandı ve herkes bana dik dik bakmaya başladı.
Ellerimi teslim olur gibi kaldırıp"Ş-şaka y-yaptım canım ne bakıyorsunuz öyle yicek gibi çok açsanız yapayım bişeyler" diyip olay yerinden kaçmaya çalıştım fakat Berk "Otur!"Dedi kızgın bir şekile.
"Eheh peki..."Diyip kalktığım yere geri oturdum.
"Ya bakmayın öyle ya demem bi daha öyle bişey"
Hep bir ağızdan "Hele bi dene!" Dendi.
"Woaaw! Planlı mıydı bu yaptığınız ya?"diyip şirince gülmeye çalıştım.
Ben sırıtınca Berkin yüz ifadesi yumuşacık ve sessizce birşeyler mırıldandı.
Aras "Annen merak etmez mi seni bir saattir ortalıkta yoksun diye?"Dedi Berke dik dik bakarak.
Berk saatine bakıp "Aa haklısın biraz fazla kalmışım bana müsade. Rüya geçmiş olsun tekrardan. Mia..."Diyip el salladı "Ben seni geçiriyim"diyip ayaklandım.
"Aslında hiç gerek yoktu ama... Sen bilirsin yine de."
Kapıda "Bugün için çok teşekkür ederim gerçekten keyifli zamanlar geçirdim bunu tekrarlayalım." Dedi.
"Ya ya ne keyifli ne keyifli ben böyle keyifli zaman görmedim. Ayrıca 'Vah kuzum' saçmalığını da unutur musun lütfen?"diyip kafamı eğdim.
Eğdiğim kafamı bi eliyle çenemi tuttup yüzüyle hizaladı.
"Neden unutayım bence gayet güzel bir andı. Utanmana da gerek yok"diyip göz kırptı.
Güldüm... güldü.
"Mia içerisi cereyan yapıyor gir içeri artık bi kopamadınız ya"
"Aras mal mal konuşma ya!Ne kopamaması! Ulan üşüyorsan da ceket falan giy hem bu sıcakta ne cereyanı beyinsiz!"
Ben söylenirken Berkin kıkırtısını duydum.
"Sen ne gülüyorsun ya!"dedim sinirle.
"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun da... Neyse bana müsade görüşürüz bebeğim."
"Ben mi tatlı oluyorum! Neyse bide bebeğim ne yahu yok helalim de bari!"dedim
"Olur! O da olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN MİSİN BENİ SEVEN?
Tienerfictie051********:En sevdiğim şeyin ne biliyor musun? GötügüzelBerkim:Kimsin? 051********:Beklediğim soru bu değildi be yiğidim. GötügüzelBerkim:Sana kim olduğunu sordum! 051********:Ay aşkım ben sevgilin de ... 051********:Doğru soru o değil yiğidim Göt...