Hemşire'nin arkasından bende ameliyathane'nin önüne geçtim tekrar
Masal direk yanıma glirken Deniz yerde kafısını kaldırıp bana minnetle baktı Aras'a döndüğümde öylece bana bakıp kafasını farklı yöne çevirdi bende Aras'ın yanına gidip"Kerem geldi mi?" dedim.
Kafasını çevirmeden"Hayır"dedi.
Bununda bi karın ağrısı var ama hadi hayırlısı.
Bende fark ettim var bunda da bişey ona haber vermedik diye kırıldı heralde.
Heralde.
İç sesimle de sohbetimi bitirdiğime göre... kimi insanlar iç sesiyle anlaşamıyo kimileriyse birtek iç sesleriyle anlaşabiliyo fakat ben iç sesimle de anlaşabiliyorum başakalarıyla da.
Neyseee
Arkamda birini hissettiğimde dönüp baktım "Aa kerem canım benim nerelerdesin sen gözümüz yollarda kaldı..." "Ha ha ha ne komiksin sen öyle ya!" "Huyum kurusun öyleyimdir"Arkamdan bi kıkırtı duyduğumda kafamı sese çevirdim Arasla göz göze geldiğimizde bir an affallayıp kafasını çevirdi
Aa yine acaba sadece sana mı kırıldı kız bu!
Ne biliyim amına koyim anlamadım ki hiç bir bok ayrıca ben ne alaka sadece ya!
Ne biliyim bi senle göz göze gelmemeye çalışıyo gibime geldi.
Allah allah daha yeni geldik nerden çıkardın bunu acaba çok bilmiş!?
Sensin çok bi-
"ABLA!Cevap versene artık ya!"
"Ne var ne! Bi ben mi varım burda acaba git diğerlerine sor!"
"Nö vör nö bö bön mö vöröm bördö öcöbö göt döğörlörönö sör!"Aptal çocuk hem sesini inceltip hem de komik bir şekilde taklidimi yapmaya çalıştı o an gıcık olunca hem gülüp hemde kafasına bi tane geçirdim"Ahh! Abla ya insafsız mısın kalpsiz! Hiç insan kardeşine öyle vurur mu kalpsiz kadın!" "Bak hala konuşuyo ya hem içsesimle tartışmamı böl hem gel bana laf yetiştir" "Ne homurdanıyosun ne! Ağzının içinde değil sesli söyle!"
"Ulan kerem dua et hastanedeyiz evire çevire döverdim seni!"
"Elim de kaşınıyo zaten şerefsilerin hepsini de temizleyemedik!"
O an aklıma gelenle hemen dikkatleri üzerime çekip"Canlarım ciğerlerim malum çatışmadan çıktık evimiz Asrın şerefsizi yüzünden basıldı!"dedim onlarda onay verdi bende devam ettim.
"Bunlar evimizi buldularsa diğerleri de bulabilir. Ve ben gerçekten yoruldum artı... "İç çektim."Rüya da vuruldu iyileşene kadar çatışmaya falan giremez bu onun için çok tehlikeli!"
"Peki ne yapmamızı öneriyorsun?"
Denizin sorusuyla ona dönüp"Bence en yakın zamanda taşınmalıyız!" "Ben bulurum ev!" "Bende yardım ediyim sana Yankı!" "Hayır Masal hepimiz arıyalım böylelikle daha çabuk buluruz ev."
"Peki öyleyse." Gülümsedim gülümseyişime karşılık verdi.
"Kerem bugünlük eve gidemezsin çok tehlikeli al şu parayı git bi otelde kal."
"Abla saçmalama istersen gitmiyorum hiçbiryere burda seninle kalıyorum bitti." İtiraz ediceğim sıra Yankı'nın yanına gidip duvara yasladı "Peki..."İki gün sonra...
Rüya bugün taburcu oldu ve hepimiz yeni evimize geçtik Rüya'nın dinlenmesi gerektiği için bizde onunla birlikte film izliycektik ki tam film seçildiği sıra kapı açıldı"Ben bakarııım!" Kapıyı açıp"Buyrun?"dedim kim olduğuna bakmadan"Şey annem size bunu gönderdi yeni komşumuz sizsiniz galiba."Onun sesiyle telefona bakmayı bırakıp kafamı ışık hızında karşımdaki adama çevirdim"Ş-şey evet biz yeni komşunuz ben alıyım elinidekileri..." deyip elindeki tencereye uzanıcağım sırada elindekini diğer eline alıp boştaki elini bana uzattı.
"Ben Berk sizi tanışmadan bırakmam asla."deyip göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN MİSİN BENİ SEVEN?
Fiksi Remaja051********:En sevdiğim şeyin ne biliyor musun? GötügüzelBerkim:Kimsin? 051********:Beklediğim soru bu değildi be yiğidim. GötügüzelBerkim:Sana kim olduğunu sordum! 051********:Ay aşkım ben sevgilin de ... 051********:Doğru soru o değil yiğidim Göt...