Birinin omzumdan dürtmesiyle uyandım.Sağ tarafıma dönenmemle ağzımın beş karış açılması bir oldu. O da ne? Simsiyah dalgalı saç simsiyah göz üst dudağı alt dudağına göre daha iri olan pembe dudak tişörtten bile belli olan kaslar simsiyah kendisinden 2 beden küçük olduğuna yemin edeceğim tişört siyah pantolon ve sonbahar da olmamıza rağmen giyilmiş siyah bot.Aman tanrım bu çocuk wattpad bad boyu.Tam ben içimden düşüncelere dalmışken çocuktan ses yükseldi.
-hey burası benim yerim ufaklık kalk bakalım buradan dedi. O an kafama dank etti bu çocuk çakma sarışının bahsettiği çocuktu . Sİnirle
-Hayır canım buraya oturmak istiyor bana karışamazsın burası senin okulun değil dememle bir kahkaha patlattı. Gülme sesi çok güzeldi keşke hep gülse bende dinlesem diye düşünürken bir anda kendime geldim.Ne diyordum ben Allah aşkına?
-Güzelim okulun ismine baktın mı sen ha? ALTINTOP KOLEJİ benim soyadım ne peki BERKECAN ALTINTOP yani burası benim okulum başka demek istediğin bir şey yoksa ikile
-Bak senin okulun olabilir ama bende buraya para vererek geliyorum yani istediğim yere otururum.
tam bana cevap verecekti ki içeriye hoca girdi ona bakıp dil çıkarttım çok beklerdi burdan kalkmamı banane inat ettim bir kere. Ben içimden nihahah diye gülerken bir anda kulağıma yaklaşıp bu iş burada bitmedi çok yanlış kişiye bulaştın ufaklık diyip geri çekildi.
Tam ona ben ufaklık değilim diyecekti ki yanımdan kalkıp kapıyı sertçe çarpıp sınıftan çıktı kendisi bilirdi ben bu sırada gayet rahattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ BAD BOY
Teen FictionBen beyazdım o siyah bizim hikayemiz siyahla beyazın kavuşma hikayesi (DALGA GEÇME AMAÇLI YAZILMIŞTIR)