iddia

25 3 0
                                    

Lütfen oy ya da yorum atın. Hiç yazasim gelmiyor böyle 0 oy 0 yorum olunca. Mucukkk



Berkecan 'ın 

- Bora sakın bir daha PelinSu'nun yanında iddia lafını geçirme beni sinir etme zaten köpek gibi pişmanım demesiyle iyice meraklandım ve kendimi belli etmeden onlara yaklaştım. 

-Tamam be oğlum bir daha demem. Ama yalan mı? Sen demedin mi? Şimdi niye böyle yapıyorsun?  Allah'ım bunlar neyden bahsediyorlardı böyle? Ben iyice gerilirken bu sefer Berkecan 'ın sesi yükseldi. 

-LAN sen beni kışkırttın Pelinsu'yu kendime aşık edersem babanın sana yeni aldığı arabayı vereceğini söyleyince gaza geldim ben de. Allah benim belamı versin demesiyle olduğum yere çöktüm ve ağzımdan bir hıçkırık koptu. Nasıl yani her şey yalan mıydı? Beni kandırmış mıydı? 

Ben hıçkıra hıçkıra ağlarken Berkecan sesi duymuş olmalı ki hızlıca kafasını bana çevirdi ve göz göze geldiğimiz an her şeyin bittiğini anladım. Her şey oyunmuş meğersem ben kendimi aptal gibi kandırmışım. Berkecan'ın bana geldiğini gördüğüm an ayağa kalkıp ona doğru yürümemle yüzüne tokadı basmam bir oldu. 

-Nasıl yaptın bunu hayvan? Hiç mi sevmedin beni hiç mi? Hepsi mi oyundu Berkecan lütfen hayır de lütfen derken hem ağlıyordum hem de yumruklarımı Berkecan'ın göğsüne indiriyordum. Berkecan ise öylece durmuş beni izliyordu. 

-HAYVAN bir şey de. Bir araba uğruna benim duygularıma oynamak ne demek? Arkamdan arkadaşlarına dalga geçip güldünüz mü iyice alay ettiniz mi derken gözyaşlarım yanaklarımdan hızlıca akıyordu ve görüşümü bulanıklaştırıyordu. Tek gördüğüm Berkecan'ın gözlerindeki üzüntüydü. Berkecan'ın  ellerimi tutup 

-Yemin ederim çok pişman oldum Pelinsu. Hepsi gerçekti hislerimin yemin ederim. Aşık olmasam nasıl sana o kadar iyi davranayım azıcıkta olsa tandın beni aşkım demesiyle iyice sinirlenip

-O***pu çocuğu bir daha sakın bana aşkım deme bitti anlıyor musun? Gerçi hiç başlamamış ki ben kendim yazıp çizmişim. Allah ikinizin de belasını versin. Benden uzak durun. Koşarak olduğum yerden uzaklaşırken tek istediğim bir an önce eve gitmekti.

OKULDAKİ BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin