Sabah alarm çalmadan uyandım o kadar heyecanlıydım ki. Hızlıca kalkıp okul için hazırlanmaya başladım. Bugün güzel gitmek istiyordum çünkü berkecan altıntopu kendime aşık etmeliydim. Mini okul eteğimi üstüne okul gömleğimi giydim. Makyaj yapmayı sevmediğimden ; parlatıcı, rimel, fondöten, allık ve far sürüp evden çıktım gayet sade olmuştum.
Sınıfa vardığımda hızlıca en arka sıraya oturdum ona inatçı olduğumu ispatlamak istiyordum. Heyecanla onun gelmesini bekledim.Son dersin tenefüsünde iyice umutsuzluğa kapılmaya başlamıştım boşuna mı o kadar hazırlanmıştım , heyecandan erken bile kalkmıştım ben tam düşüncelere dalmışken sınıf kapısı açıldı ve o geldi kendine has kokusundan onun geldiğini anlamıştım bile. Kafamı çevirdiğimde onun solgun yüzünü görmüştüm gözlerinin içi yer yer kızarmıştı içimden taşan şefkat duygusuna engel olmak çok zordu. Saçlarını okşamak istiyordum neden bu kadar yorgun görünüyordu?
Dayanamayıp sordum:
- Neden bu kadar yorgun görünüyorsun? Bunu dememle kaşları çatıldı sinirlendiği belli oluyordu asabi bir ses tonuyla bana
- Sanane bak kızım dün sana demedim mi bana bulaşma diye en son arabadan ağlayarak iniyordun bugün hiç seni çekemem madem burada oturacaksın sesini kes diye azarlamasıyla neye uğradığımı şaşırdım ve önüme döndüm. Tamam bana hemen aşık olmasını beklemiyordum ama biraz daha kibar davranamaz mıydı? Hızlı hızlı çarpan kalbimden nefret ediyordum neden berkecana aşık olmuştu ki?
**********
Zilin çalmasıyla şükrederek sıradan kalktım ve içimdeki dürtüye engel olmadan berkecanı takip etmeye başladım. Tam bir aptal aşıktım yemin ediyorum ama ne yapayım aşık oldum aşık.
Hızlı hızlı giden berkecana yetişmek zordu arabasına binmesiyle yoldan bir taksi bulup ona bindim ve aracı takip etmesini istedim kendimi tam bir ajan filminin içinde gibi hissediyordum.Berkecanı takip ederken içimden dua ediyordum umarım gideceği yer çok uzak değildir çünkü öğrenciyim ben tamam ailem zengin olabilir ama taksiye fazla para vermek istemiyordum ben tam hesaplama yaparken berkecanın arabası durdu. Taksiye parasını verip hızlıca taksiden indim ve olduğum yerde bir tur attım Allah aşkına burası neresiydi böyle ıssız sadece ağaçlardan oluşan korkunç bir yerdi berkecanın burda işi neydi?
Berkecanı görmemle hızlıca ona doğru yürümeye başladım beni fark etmemesi için ağaçların arkasından ilerlemeye çalışıyordum.Berkecanın durmasıyla bende durdum ve olduğum yere sindim merakla burada neler olduğunu anlamaya çalıştım. İki grup karşı karşıya gelmiş hepsinin ellerinde silah bir dakika berkecanın da elinde silah ne yoksa berkecan mafya mı diye düşünürken bir anda çatışma çıktı ve ben hızla olduğum yerden berkecana koşmaya başladım ona bir şey olmasını istemiyordum çünkü
Tam berkecan diye seslenecekken vücuduma saplanan ağrıyla olduğum yere çöktüm ağzımdan acı dolu bir haykırış koptu ve berkecanın kafası hızla bana döndü , en son hatırladığım şok olmuş şekilde bana koşan berkecandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ BAD BOY
Teen FictionBen beyazdım o siyah bizim hikayemiz siyahla beyazın kavuşma hikayesi (DALGA GEÇME AMAÇLI YAZILMIŞTIR)