Gözümü açtığımda hava kararmıştı. Birden gelen sesle yerimden sıçradım. Karnım guruldamıştı. Canım şöyle bir hamburger çekiyordu söylesem sipariş verirler miydi acaba?
Kapının açılmasıyla Mehmet ali erbal içeriye giriş yaptı Beni tokat manyağı yapan pis hanzo
-İyi uyudun ha kalk artık görülecek hesabımız var demesiyle beni sürüklemeye başladı ee tabi bende çığlık atmaya. Beni bir arabaya bindirip hiç bilmediğim yerlere götürdüğünü anladım. Neresiydi burası?
-Neresi burası?
-MARDİN. Sevdiğin adamın şehrindesin güzelim. İyi bak bu ilk ve son görüşün olacak diyip pis kahkahasıyla gülmeye başladı.
Beni ıssız bir tepeye getirdiğinde sertçe arabadan indirdi ve yere attı. Tam sinirli bir bakış atacaktım ki ASLAN YELELİMİ gördüm. Beni kurtarmaya gelmişti. İkimizde birbirimizin gözlerine dalmıştık aynı hint dizilerindeki olan bakışma sahneleri gibi çok uzun sürmüştü.
-Hadi ulan yeter birbirinize baktığınız, Berkecan sen benden aldığını ver, bende senden aldığımı.
-O iş o kadar kolay değil yalnız Mehmet ali bey
Berkecan'ın Mehmet ali bey demesiyle kendimi çarkıfelek yarışmasında gibi hissediyordum. Parmaktan sonra... Ben bunları düşünürken Berkecan konuşmaya devam etti.
- Ben sana hiçbir şey vermeyeceğim sadece sen benden aldığını vereceksin şerefsiz demesiyle etraftan silah sesleri yükseldi. Mehmet ali ve adamlarının hepsi ölmüştü.
Koşarak Berkecan'a sarıldım ve ağlamaya başladım.
-Çok korktum. Bir daha senin aslan yelesi saçlarını , baklavalarını, kurt bakışını göremeyeceğim diye çok korktum Berkecan.
-Bende Pelinsu bende çok korktum. Başına benim yüzümden bir iş gelseydi kendimi asla affetmezdim. Bu arada senin yanağına ne oldu?
-Adam beni kum torbası sandı Berkecan gelip gidip vurdu dememle dişlerini sıktı ve gözbebekleri iyice koyu bir hale büründü. UUU bu hali hem korkutucu hem de seksiydi.
-Bundan sonra seni yanımdan asla ayırmayacağım. ALLAH benim belamı versin. Yemin ederim iddia meselesinde kötü niyetim yoktu başından beri sana aşığım.
-Tamam Berkecan bu konuları konuşmayalım lütfen.
-Tamam birtanem sen açsındır şimdi hadi yemek yemeğe gidelim.
ay nasıl düşünceli bu çocuk ya yicem. Gidelim tabi ERKEĞİM. HAŞİN ERKEĞİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ BAD BOY
Ficção AdolescenteBen beyazdım o siyah bizim hikayemiz siyahla beyazın kavuşma hikayesi (DALGA GEÇME AMAÇLI YAZILMIŞTIR)