bad boya aşık oldum

35 4 0
                                    

Sonunda okul bitmişti ilk gün olduğundan dolayı aşırı yorulmuştum bir anca önce eve gidip uyumak istiyordum. Okuldan dışarı adım atmamla onu gördüm KIRMIZI RANGE ROVERINA yaslanmış sigarasını içiyordu. Çok seksiydi lanet olsun. Kalbim çok hızlı atıyordu galiba ona aşık olmuştum.

Yavaşça yürümeye başladım tam yanından geçerken kolumdan tutulmamla onun kucağına düşmem bir oldu.Kendine ait muhteşem kokusu burun deliklerimden içeri nüfuz ediyordu tam güzel kokusundan mest olup bayılmak üzereyken sesini duydum

- Nereye gidiyorsun dedi seksi sesiyle

-Eve gidiyorum dedim gözlerinin en içine bakarak

-Bırakayım istersen hadi atla. Demesiyle koşarak ön koltuğa bindim ne var  canım aşık olduğum adamın arabasına binmekten doğal ne var diye düşünürken arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırmaya başladı.

Ben onu izlemeye dalmışken araba birden hızlanmaya başladı ve tabi benimde götüm üç buçuk atmaya 

-Hey! Yavaşlar mısın korkuyorum diye çığlık çığlığa bağırmaya başladım  o ise

-Bak kızım sana demiştim yanlış kişiye bulaştın diye bu sana bir uyarı yarın yanımda oturmayacaksın anladın mı beni?

-Tamam Allah'ın cezası durdur şu arabayı dememle araba ani bir fren yaptı. Hızlıca kapıyı açıp koşmaya başlamam bir oldu gerizekalı aptal çocuk ben nasıl birine aşık olmuştum?

Hızlı bir şekilde eve gelip odama çıktım hemen bilgisayarımı açıp berkecan altıntop hakkında araştırma yapmaya başladım.

Hay aq keşke yapmasaydım o bardan bu bara bir hayatı olan çocukmuş şaşırmadım zaten sadece biraz üzüldüm o fazla siyahtı bense daha hayatımda hiç sevgilim bile olmamıştı yani fazla beyazdım...

Tam umutsuzluğa kapılacaktım ki benim inatçı yanım devreye girdi ve bana çocuğu kendime aşık edebileceğimi fısıldadı beni gaza getirdi ve bende bu gazla tabiki güzel bir uykuya daldım.

OKULDAKİ BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin