Öpücüğün üstünden saatler geçmişti. Berkecan dudaklarını değdirip hemen geri çekilip gitmişti sonra da bir daha yanıma uğramamıştı. Bende saatlerdir bu odada tek başıma yatıyordum.
Uzun süren sessizlikten sonra kapı gıcırdıtısına uyandım ve karşımda berkecanı gördüm. Bana değişik bakıyordu sanki böyle aşık gibiydi. Ne saçma şeyler düşünüyordum ben öyle berkecanın bana aşık olması imkansızdı ben kim o kim... Ben onun yüzüne dalmış hayaller kurarken o bana yaklaşmıştı.
-Daha iyi misin? diyerek sessizliği bozdu.
-Evet düne göre çok daha iyiym. Ne zamana kadar burada kalacağım?
Ay inşallah 1 ay falan derdi berkecanı bırakıp eve gitmek istemiyordum iki günde aşık olmuş dört günde ona iyice bağlanmıştım yarın da evlenip çocuk yapmak isterdim kesin ben.
-Birkaç gün daha kal sonra durumuna göre bakarız ben telefonundan annene mesaj attım zaten merak etme demesiyle annemi unuttuğum aklıma geldi. Aşk demek ki böyle bir şeymiş annemi bile unuttum vay be seksi berkecanım sen bana neler yapıyorsun? Ben düşüncelere dalmışken berkecan ise karşımdaki tekli koltuğa oturmuş viskisini yudumluyordu bir an gelen cesaretle
-Bende içebilir miyim? dedim o ise bana kızgın bir bakış atıp
- Saçmalama senin yaşın yetmez ufaklık hem daha iki gün önce vuruldun içemezsin, başka zaman içersin diyerek beni susturdu. Galiba haklıydı hasta hasta halimle viski içmek neydi Allah aşkına.
****
Berkecan içkisini içerken ben onu izlemiştim. Kaç saat oldu bilmiyorum ama hiç sıkılmamıştım onun viski içtikçe hareket eden ADEM ELMASINA bakmaktan kendimi geri alamıyordum. Ayrıca bugün çok yakışıklı olmuş , baştan aşağı siyah giyinmişti.
Ben ona bakmaya dalmışken birden bana bakıp
-Çok güzelsin. Sana bakmaktan kendimi alamıyorum lanet olsun! demesiyle şok içinde ona baktım yoksa berkecan sarhoş mu olmuştu? Bad boy , mafya , okul sahibi olan berkecan sarhoş mu olmuştu aman Allahım !! Bu fırsatı değerlendirmeliydim.
-Peki benim hakkımda başka neler düşünüyorsun ?
-İnatçı bir kızsın , gözün çok kara , tatlısın , düşüncelisin ve beni çok tanımamana rağmen kurşunun önüne atlayacak kadar da cesaretli bir kızsın. Sana karşı bende boş değilim ama ikimiz olmayız sana zarar veremem karanlığıma çekemem seni.
demesiyle ne hissedeceğimi şaşırdım. Mutluluk , hüzün , sevinç ve hayalkırıklığı. Bana karışı duyguları vardı ama sırf bana zarar gelmesin diye uzak kalıyordu oy seni yerim seksi mafyam benim. Berkecana olan aşkım artık kalbimden taşmak üzereydi bunun üzerine
-Berkecan hadi gel orada uyuma burada uyu hem yatak geniş diyerek yanıma çektim belki uyurken kaslarını mıncıklardım. Ben tam gelmez diye ümitsizliğe kapılırken berkecan yanıma geldi ve yattı. Mutlulukla kollarımı beline sardım ve fısıldadım
-SENİ SEVİYORUM BERKECAN ondan bir cevap gelmeyeceğini düşünerek gözlerimi kapattım tam uykuya dalmak üzereyken saçlarımda bir baskı hissettim ve berkecanın
-BENDE SENİ SEVİYORUM PELİNSU demesiyle mutluluktan bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ BAD BOY
Teen FictionBen beyazdım o siyah bizim hikayemiz siyahla beyazın kavuşma hikayesi (DALGA GEÇME AMAÇLI YAZILMIŞTIR)