Güzel okumalar dilerim..
***
Bölüm Şarkısı: Sleeping At last | Turning Page
''Yüz yıl bekledim ama
senin için bir milyon daha beklerdim.''
05**: 19 Ekim, 00.14
05**: Sana kaderin olmadığını söylemiştim Levlâ.
05**: Ve sana bunu gördüğünde, kaderin olacağımı da söylemiştim.
Siz: Hatırlatmaya ihtiyacım var galiba.
Siz: Neydi?
İstemsizce tebessüm ederek salıncaktan kalktım. Telefonu cebime koyduktan sonra ise ürkütücü parktan çıktım.
Kendimi hızla Ankara'nın kalabalığına bıraktığımda telefonum titredi.
05**: Yüzündeki gülümsemenin sebebi olarak, hatırlatma ihtiyacı duyduğunu sanmıyorum.
05**: Bir de çok dolanma, yetişmesi zor oluyor.
Adımlarım olduğum yere çakıldığında gözlerimi etrafta gezdirdim hızla. Pek fazla kalabalık olmayan ama oldukça renkli olan meydan yakında dolardı. Gece eğlenceleri en çok 1'den sonra başlıyordu burada ve o zaman onu bulma ihtimalim azalırdı. Ama karşıma çıkmayacak mıydı? Çıkmalıydı.
05**: Sana çok dolanma dedim, olduğun yerde dur değil.
05**: Hâlâ aynısın. Köşeye geç. Neon ışıklı, cherry yazan yere. Ve içeri gir. İkinci bar.
Dediğini yaptığım sırada gözüm hâlâ etraftaydı. Dışı gibi neon ışıkların donatıldığı yere girmem için kimlik kontrolünden geçmem gerekmişti. Bugün reşit olduğumdan mıdır bilmem, kontrolü yapan adam alayla bakmıştı bana. Buraya ters olan siyah kotum ve yırtmaçlı bluzum, ceketimin çıkmasıyla da oldukça yavan durmuştu ama kime neydi?
Saçlarımı açarak daha hoş bir hava katmak istedim. Tuvalete gidip kontrol mü etseydim ki? Abartma Levlâ...
05**: Her hâlinle güzelsin Levlâ. Uğraşma. seni bekliyorum.
Heyecanla söylediği yere geçtiğimde herkese göz gezdirmekle meşguldüm.
Siz: Neredesin?
05**: Yanlış soru. Biriyle misin?
Siz: Ben mi? Hayır. Ama birazdan seninle olacağım?
05**: Aptal mısın?
05**: Bana sorman gerekirdi. Nasıl bu kadar eminsin?
Siz: Öyle olmasaydı beni bulmazdın.
Siz: Amacın oynamak mı?
Siz: O zaman oynayalım.
Siz: Sağ köşede, esmer bir adam var. Benimle birlikte girdi ve sürekli beni izlemekle meşgul. Yolda da beni takip ediyordu.
Siz: Ve bakışları sürekli arkama kayıyor. Benim ters köşeme.
Siz: Oradasın.
Bir kaç dakika mesajlarımı okudu, cevap vermedi. Keşke yüzünü görebilseydim. İçimde baş gösteren duygulardan birisi özlemdi ve bununla yanıyordum.
05**: Dikkatlisin.
05**: Seni bekliyorum Levlâ.
05**: Kader Tanrıçanın ayaklarına gel bebeğim.
05**: Çünkü artık zamanı geldi.
05**: Sıra bizde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER TANRIÇASI | gxg (+18)
Random18 yaş altı bireyler için rahatsız edici olabilecek içerik barındırmaktadır. ''Çünkü bu kaderi biz yazdık.'' Kaç yaşında olursan ol, nerede, ne şekilde yaşarsan yaşa kader her an işlemekte. Bir gün, tüm bu düzen içinde geriye doğru adımlayıp baktığ...