''Beni dinlemeden böyle yapmamalısın.''
''Ne yapayım?'' Derin bir nefes aldığında merakla kollarımı göğsüme topladım. ''Bak, sana anlatamam ama böyle yapmamalısın.''
Alayla güldüğümde kaşları çatılmıştı. ''Haklısın-''
''Evet haklıyım'' dedim sertçe. ''Ve senin bir açıklaman olmadığı sürece, seni dinlemeyeceğim. Ne kadar haksızlık yaptığım umurumda değil!''
Hiç bir şey demeden arkamı dönüp ilerlediğimde yine beni durdurmamıştı.
***
Market reyonlarında mutsuzca dolanırken uykum gelmişti. Lanet kakao için bir sürü market gezmiştim ve bugün bitesi tutmuştu! Sakin Levlâ.
Sonunda bulduğum kakao ile yine somurtarak 2 yarım yağlı süt ve 1 koli yumurta aldım. Kasadaki sırada beklerken yumurtaları düşürüp kırdığımda 20 saniye kadar yerle bakışmıştık. Gidip tekrar koli almam ve kasada ikisini de ödeyip çıkmam ile artık daha da mutsuzdum. Depresyondayız, unutulduk, aldatıldık..
Marketin yakınındaki parka gidip kaldırıma oturup, elimdekileri de kenara bıraktım. Saniyelerdir çalan telefonumda Nara'nın adını görmem ile daha çok somurtarak sesini kıstım. Telefon sustuğunda ise sessizce gökyüzünü izledim. Bulutlu hava, kararmak üzereydi. Gökyüzü hafif hafif rengini değiştirirken saatlerce oturup izleyebilecek gibiydim.
Ama poşetlerimi alıp evin yolunu tuttum. ''Levlâ, kızım sen neredesin?''
''Kakao bulamadım anne.''
''Bulamadıysan boş verseydin kuzum, ne oyalanıyorsun?''
''E sen çok önemli kakao dedin.''
''Senden önemli mi kızım? Gel eve artık.''
''Tamam.''
Aman sinirlenme Levlâ...
Kakaoyu parçalayıp çöpe atabilir miydim?
***
Eve gitmiş, anneme malzemeleri vermiş, isteksizce yemek yedikten sonra dışarı çıkmıştım. Annemin ne kadar gönlü olmasa da 9'dan önce eve gelmek şartıyla çıkmama izin vermişti. Sanırım bu hâllerime alışmıştı artık.
Kendimi kötü hissediyordum. Nara'yı anlayamamak beni delirtiyor ama gururum elimi kolumu bağlıyordu. Telefon ekranıma düşen mesajlarıyla yattığım çimenlerden doğruldum. Bildirim panelinden mesajlarını okurken kalbim istemsizce hızlanmıştı.
*Nara: Oradan bakınca her şeyin nasıl göründüğünü biliyorum.
*Nara: Bunu nasıl düzelteceğimi bilmiyorum.
*Nara: Benden anlatmamı bekliyorsun ama yapamam.
*Nara: Beni anlamanı beklemek bencillik.
*Nara: Beni anlaman için de bir şeyleri bilmen gerek gerçi..
*Nara: Çok saçmaladım değil mi?
*Nara: Belki de gözlerine bakmak, kolaylaştırır ve yaparım.
*Nara: Bu da saçma.
*Nara: Sanırım hepsi baştan beri kötü fikirdi.
*Nara: Sadece seni seviyorum.
(Bu mesaj silindi.)*Siz: Ben de seni seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER TANRIÇASI | gxg (+18)
Random18 yaş altı bireyler için rahatsız edici olabilecek içerik barındırmaktadır. ''Çünkü bu kaderi biz yazdık.'' Kaç yaşında olursan ol, nerede, ne şekilde yaşarsan yaşa kader her an işlemekte. Bir gün, tüm bu düzen içinde geriye doğru adımlayıp baktığ...