Сьогодні вже 19 Лютого день народження твоєї мами .
Ти прокинулась у 8:00 тому що ти повинна забрати подарунок для своєї матусі .
Ти зробила ранкову рутину .
Поснідати ти не встигала так як тобі потрібно бути в 9:00 на місці, де ти повинна забрати подарунок від твоєї сім'ї для мами .
Ти одягалась швидкоруч
Твій образ :Ти викликала таксі,і вирушила в авто салон ,забирати авто для своєї матусі .
Ви з татом вирішили купити авто для мами на її день народження ,так як вона нещодавно отримала права .
Ти приїхала в авто салон і забрала авто .
Ось так воно виглядаєТи до опдатила машину і вирушила на нії до Віки в салон який вона вказала .
Ти приїхала на місце, припаркувала авто, заходячи в салон на тебе налетів хлопець і розлив каву .
Хлопець : Ой вибачте ,як мені загладити свою вину .
Ліна : Та ні все добре
Хлопець : Ні давайте хоть познайомимося .Я Міша Мудрик
Ліна: Я Ліна Корнійчук
Міша : приємно познайомитись.
Ліна : мені також
Міша : давайте я вас пригощу кавою.
Ліна : Сьогодні в мене не вийде вибач )))
Міша : Давай тоді в наступний раз ,дай свій інстаграм і номер я тебе наберу
Ти вказала свій інстаграм але номер ти не хотіла давати футболісту шахтаря, так як не дуже добре його знаєш.
Ви попрощалися .
Ти увійшла в салон і побачила там Віку яка не надовго приїхала з Англії в Україну .
Тобі зробили чудовий мейк , ти була в захваті
Твій мейк :Ви дуже сильно поладили з Вікою , вона добра ,гарна привітна ,ти вирушила додому переодягнутися і вирушати в дорогу
Ти одягла на свято
Ти готова виходити з будинку і одразу їхати на свято .
Виходячи з будинку,ти направилась до машини яку ти подаруєш мамі ,а ж тут ти побачила знайомий вже тобі автомобіль ,він припаркувався поруч з тобою і звідти вийшов він той самий шок - Це Коля
Ваша розмова
Ліна : Кого я тут бачу .Що ти тут робиш ?
Коля : Вау ти сьогодні виглядаєш не перевершено.Куди ти сьогодні зібралася ?
Ліна : ти не відповів на питання?
Коля : а да я просто проїжав повз і побачив тебе вирішив привітатися
Так куди ти сьогодні зібралася?
Ліна : Я на день народження мами їду ,а що ти маєш щось проти ?
Коля : та ні,я думав ти вже найшла того самого .
Ліна : та ні поки не знайшла .
Коля : а може знайшла просто боїшся признатися ?
Ліна : навіть не знаю?
У думках в Ліни :
(Ти була в захваті від Колі від його аромату, такої мужності .А він нічого не помічає )
У думках Колі :
(Вона реально чудова ,я в неї закохався, але в мене друга ,і не точно що це взаємно )Ліна : Добре бувай, я поїду ,а то запізнюся .
Коля : Бувай , будь обережна
Ти вирушила в дорогу
Через годину тобі приходе повідомлення "на вас підписався nikolayshaparenko "ти підписалась взаємно .
Всю дорогу ти їхала слухаючи музику через ще 1 год ти була уже в себе в місті , на годинику вже 18:00, а свято починається в 18:30 ти вирішила заїхати ще купити букет квітів а далі їхати в ресторан .
Ти купила ось ці чудові квіти :І відправилася на святкування .
На святкуванні:
Ти привітала матусю, відсвяткувала разом з нею ,ти повинна завтра бути в Києві ,бо ти договорилася зустрітися з Вікою Ассоровою .Тому ти вирішила їхати на "бла бла кар" .
На наступний день ти прокинулася в 6:00 бо ти в 7:00 їдеш в Київ, ти поснідала і вирушила на вокзал ,а потім в Київ .
Продовження скоро буде))))
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...