Коля обійняв тебе ,звуки ще було чути ти з кожним звуком ще більше панікувала,але тебе оточували твої друзі і також хлопець якого ти кохала все життя .
До Колі телефонувала Лєра але він не хотів брати трубку , але взяв бо вона його дівчина .
Їхня розмова :
Лєра: Колюся сонечко моє ти де мені без тебе страшно ,мені потрібна допомога любий .
Коля : я поки в безпеці а ти де зараз ?
Лєра: Я готуюсь їхати за кордон але я хочу з тобою попрощатися .ти де любий ?
Коля : я в себе в будинку на базі .
Лєра : я скоро буду чекай на мене .
Коля : добре .
Коля договорив з Лєрою ,а ти говорила з Мішою він переживав за тебе так як ти для нього дорога .
Ваша розмова з Мішою:
Міша : Сонечко ти як де ти ?
Ліна: Любий я зараз поки в безпеці, а ти як ?
Міша: я зібрав речі набрав до тебе запитати як ти і зараз думаю поїхати до батьків .Ти не хочеш зі мною я познайомлю тебе з ними .
Ліна: Поки я в безпеці, тому я поки залишусь тут ну а потім вирішу куди далі
Міша: Я люблю тебе не забувай про це .
Ліна : ніколи ,я теж тебе кохаю
Міша: ми ще зустрінемося, телефонуй завжди я завжди з тобою.
Ліна: і також
Ви попрощалися ,в тебе на обличчі були сльози так як ти не хотіла щоб Міша був без тебе.
Ти так і заснула в обіймах і страху Колі .
Через деякий час хтось стукає. Влад відчиняє двері а там Лєра .
Вона обурено дивиться на вас в обнімку з Колею.
Лєра : я думала ти за мене хвилювався, а виходить що я тобі зовсім непотрібна .
Коля: А то що в тебе другий нічого
Лєра: Який другий ти що зглузду з'їхав
Коля: ні це правда признай це ,я думаю нам потрібно побути деякий час окремо.
Лєра: Я кохаю тебе Колічка
Коля : я теж .
Вони поцілувалися але Коля відстранився так як зрозумів що Лєра давно йому зраджує але не міг в це повірити. Лєра поїхала ,на дворі стало тихіше .
Ви думали що ж робити далі.
Ви вирішили....Продовження скоро
Всім дякую за привітання мені дуже приємно ,я постараюсь вас радувати новими частинами .
♥️♥️♥️♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...