17 частина

396 10 0
                                    

Коля ні хвилини більше не чекав він поїхав до тебе в Київ - Бучу .Влад не хотів залишати друга тому він з Мирославою вирішив поїхати з Кольою.Луческо був у бішенстві що два гравці поїдуть і не точно що вони повернуться .
Луческо не відпускав ні Влада ні Колю .Але Коля настаював на свому. Луческо дав Колі 2 дні,а потім він повинен повернутися на тренування живим ,але Влада він з собою не бере .
Коля вирушив до тебе .
Через деякі години Коля був уже біля Бучі тут до нього телефонує Снєжа .Коля бере трубку .
Їхня розмова:
Снєжа: Ало привіт ти телефонував .
Коля: Так привіт ти не знаєш де Ліна що з нею ?
Снєжа : Вона зараз в комі ,я сидю біля неї.
Коля : де ти знаходишся ?
Снєжа : ми знаходимося в нашому рідному місті .
Коля : Я зрозумів скоро буду .
Бережи її .
Коля положив трубку ,у нього покотилися сльози ,з одного боку він знає де ти і що ти жива ,а з другого те що ти в комі .Він ні хвилини не втрачав ,він вирушив до тебе.
Ось він і в твоєму рідному місті .
Він проїхався по місту шукаючи квіточний магазин але іза війн* всі магазини закриті ,але один магазин на кінці міста працював ,Коля бере для тебе квіти
Вигляд квітів :

Він проїхався по місту шукаючи квіточний магазин але іза війн* всі магазини закриті ,але один магазин на кінці міста працював ,Коля бере для тебе квіти Вигляд квітів :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Він вирушив до тебе .
Він швидко заходить до тебе в палату і бачить там тебе без свідомості.
Снєжа: Я залишу вас на одинці може з тобою вона прийде до тями .
Коля махнув головою. Поставив квіти у вазу . І сів до тебе він хотів тебе обійняти але не міг бо боявся зробити цим боляче .
Коля повідомив Міші де ти знаходишся .
Міша приїхав до тебе .
Весь цей момент ти була без свідоми ,але чула їхні голоса.
Ти хотіла пошвидше звільнитися з цього темного місця .
Всі ці два дні разом з тобою проводили твої рідні і друзі .
Міші потрібно було їхати на тренування так як він не міг його пропустити .
Коля вирішив що побуде з тобою ще декілька хвилин .
Ось він вже зібрався іти на останок він вирішив поцілувати тебе в носик,від неочікуваності поцілунка Колі ти прокинулася ,його поцілунок допоміг тобі вибратися з тої темної місцини .
Прокинувшись ти побачила як Коля виходить з палати і сказала йому.....
Продовження скоро
♥️

Приховані почуттяWhere stories live. Discover now