4 частина

545 11 0
                                    

Ти прокинулася від звучання будильника,який ти навела щоб не проспати . На годиннику 9:00 ти вирішила що краще ти встанеш раніше чим потім ти будеш спішити і запізнешся. Ти зробила ранкову рутину .
Зробила сніданок :

І вирішила збиратися на зустріч з Андрієм Шаховим

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


І вирішила збиратися на зустріч з Андрієм Шаховим .
Так як на дворі зима і холодно
Ти одягла :

Так як на дворі зима і холодно Ти одягла :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ти викликала  таксі.
Коли таксі приїхало ти сіла і вирушила на стадіон Динамо .
У 12:50 ти була уже на місці . У 13:00 Андрія не було,ти вирішила ще зачекати .
Десь у 13:10 тобі зателефонував незнайомий номер ,ти взяла трубку,і то був Андрій .
Ваша розмова:
Андрій :  Привіт Ліно,це Андрій я трохи запізнюся в мене незвідані обставини .
Ліна : як довго тебе не буде ?
Андрій : Я навіть не знаю. Десь через хвилин 15-20 я буду на місці .
Дивись давай я попросю одного із гравців щоб тебе провів .
Ліна : Добре .
Андрій : тоді чекай біля стадіону ,до тебе зараз вийдуть .
Ліна : Я чекатиму .
Ти чекала когось із гравців .
Через 5 хвилин до тебе вийшов він .

Ти впала в шок що ти знову побачила його

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ти впала в шок що ти знову побачила його.
Ти думала чи він до тебе іде чи ні .
Тут Коля заговорив .
Коля : Привіт це ти практикантка Андрія ?
Ліна : Привіт, Так це я
Коля : Ходімо я тебе проведу на стадіон, тільки ходімо бистріше бо в мене через 15хвилин тренування .
Ліна : Добре
Ти думала що Коля не такий уже і злий,який він показався на перший погляд .
Ось ти уже разом з Колею добралася до будівлі Динамо .
Коля : Андрій зараз вийде ,чекай його тут ,а мені потрібно піти в переодягалку і на тренування
Ліна : Так добре .

Через 5 хвилин до тебе вийшов Андрій .
Андрій: Привіт , ходімо зі мною . Сьогодні ти будеш дивитися як я беру інтерв'ю у Динамовців ,а на наступний раз уже будеш брати ти .
Ліна : Неочікувано ,ну я не проти .
Андрій представив тебе всім,ти вивчала його репліки .
Ти провела свій день разом з Андрієм і командою Динамо .
У 16:00 ви попрощалися і ти вирішила їхати додому ,так як 21 лютого ти будеш пробувати брати інтерв'ю в інших гравців Динамо .
Ти хотіла викликати таксі,як тут тобі Коля говорить ....

Коля: Тебе підвезти ?
Ліна : Та ні дякую))) Я зачекаю на таксі .
Коля : Сідай давай, а то замерзнеш .
Ліна : А тебе твоя дівчина не приревнує ?
Коля : не приревнує ,сідай
Ліна : Ну гаразд .
Ти сіла в машину і ви рушили за адресою яку ти вказала ,в машині була тиша. А ж поки ти не замітила погляд Колі на собі ,тобі було не комфортно .Ти вирішила запитати .
Ліна: так  ти у відносинах ?
Коля : так но, поки це не потрібно всім знати .
Ліна: Я зрозуміла ,я мовчу.
Коля : А у тебе теж є молодий чоловік ?
Ліна : ( ти промовчала. )
Коля : так що є чи немає?
Ліна : Ні я не у відносинах ,я не найшла того самого.
Коля  тільки усміхнувся .
Ви дібралися до твого будинку ,ти  промовила .
Ліна : Дякую,я піду
Коля : Бувай !
Ліна : Бувай!
Коли ти виходила з машини ,Коля тронув твої кінчики пальців.По тобі пробіглися мурашки .
Ти зайшла в квартиру.
З

робила вечірню рутину, і вирішила повечеряти .
Ти доволі смачно готуєш.
Ти приготувала :

Наступний день пройшов обично як завжди ти сиділа дома займалась домашніми справами

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Наступний день пройшов обично як завжди ти сиділа дома займалась домашніми справами .

Ось уже 19 Лютого:

Приховані почуттяWhere stories live. Discover now