І тут приходить він твій рятівник.
Він врятував тебе тільки ти навіть не помітила хто це . Так як ти уже втратила свідомість ,від сильної болі. Отямилася ти уже в лікарні.Так як тебе дуже сильно побили ти чуть не стала інвалідом ,як би не він твій герой .
Прокинувшись в палаті ти побачила лікаря ,ти зразу запанікувала ,але тебе заспокоїв лікар .Він розповів чому я тут опинилася :
Лікар: Вас привіз молодий чоловік дуже симпатичний ,він не відходив від вас ні на крок, лише щойно пішов за кавою , додому він не захотів їхати .
А ж тут в кімнату заходить він ти була в шоці так як це був Коля .
Лікар: А ось і наш рятівник .Я вас залишу на одинці.Коля підійшов до тебе і взяв тебе за руку,і промовив .
Коля: Привіт ,як твоє самопочуття.
Ліна: привіт мій герой, якщо чесно почуваю я себе жахливо ,все болить .
Коля : слава богу що ти жива .
Ліна: Дякую що врятував мене .І як ти знайшов мене .
Коля : я під'їхав до твого під'їзда так як хотів тебе побачити в красивому вбрані ,я набрав тобі ти не брала трубку ,а ж тут я не подалік почув крики, я побачив що хтось схожий на тебе но не повірив що це ти ,тож я набрав до тебе і так телефон задзвонив біля тебе ,я не міг повірити що то реально ти ,я не думав що могло бути зміною я просто хотів врятувати тебе ,я не хочу тебе втрачати .
Ліна: Дякую ,я це дуже ціную .
Коля : а як ти там опинилася ?
Ліна : Я приїхала з побачення і попрощалась з Мішою ,коли він поїхав ,я вирішила іти до дому доходячи до під'їзда я шукала ключі ,як тут хтось схопив мене за руку ,і дуже боляче доречі ,закрив рот і далі уже ти все сам бачив .Мені здається я виглядаю зараз дуже жахливо.
Коля : Ти завжди прекрасна,ой ну виглядаєш зараз не дуже но нічого все буде добре ,я тобі допоможу
Ліна: о можеш мені дати зеркало чи камеру
Коля дав тобі свій телефон включив камеру .
Твій вигляд :Ліна: афігеть що з моїм обличчям.
Коля : не пакнікуй, доречі тобі потрібно написати заяву .
Ліна : я не впевнена що потрібно.
Коля : Ліна ти повинна це зробити на благ для себе .
Ліна : Ну добре .
І тут до вас заходить лікар,і Коля в нього запитує .
Коля: Вибачте а довго Ліна тут пробуде?
Лікар : я можу її сьогодні виписати тільки за нею потрібно догляд .
Ти будеш за нею доглядати мінімум 1 неділю?
Коля: так я згідний .
Лікар : добре тоді я вас виписую,а через 1 неділю я чекаю вас усебе на провірку . Ліно як ви себе почуваєте?
Ліна: впринципі жити можу ,але дуже болить все тіло .
Лікар : болі пройдуть я випишу вам ліка від болі і мазі і твій хлопець тобі допоможе .
Ліна : ми не зустрічаємося .
Коля : не хвилюйтеся я за нею подивлюся вона буде під моєю охороною .
Лікар пішов писати ліки і давати виписку .
А так як у тебе не було одяга ,а в Колі не було ключів від твоєї квартири,Коля привіз тобі свій одяг поки ти була без тями ...
Коля дав тобі одяг а сам пішов у кабінет до лікаря .Ти була готова, доречі одяг був дуже зручним.
А через хвилину до тебе постукали і це був ......Ваш коментар додає швидкість писати .
Мені дуже приємно ,а далі там буде дуже цікаво ,зворушливо .
♥️♥️♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...