15частина

405 10 0
                                    

Ви вирішили що поки тут безпечно то ви будете тут а потім життя покаже . На годиннику уже 10:00 а ви прокинулися у 05:00.
Ви були голодні але ти додумалася взяти з своєї квартири небагато їжі і воду. Ви перекусили але так далі не можна було і у вас було спонтанне рішення поїхати в будинок в  Бучі .
Ви думали що там безпечно бо ви не будете в Києві.У Дуби там знайомий живе .Ви зателефонували йому,він погодився вас приютити бо самому йому сумно бо його жінка з дітьми виїхала закордон ,а ви поки вирішили залишитися в Україні .
Ви зібралися і поїхали в Бучу через деякий час ви були на місці , вибухів уже не було чутно .
Але на небі було багато диму .Заходячи в будинок до Колі зателефонували його рідні .
Їхня розмова:
Батьки : Колічка ти як ?
Коля : в мене все добре а ви як ?
Батьки : ми тікаємо з Маріуполя бо мені здається що через деякий час ми не зможемо виїхати ,нам дуже страшно але ми не здаємося .
Коля: Куди ви далі?
Батьки : напевне закордон бо більше виходів немає
Коля: я вам допоможу там облаштуватися
Батьки: в тебе правда все добре ?
Коля: поки та
Батьки: ми любимо тебе бережи себе созвонимся .
Коля: я теж вас люблю бережіть себе я буду назвязку .
Коля договорив з батьками і прийшов до вас .
Так у вас пройшов день Колі і Владу зателефонував Луческа і сказав що вони повинні приїхати на Закарпаття а потім вони вирішують що робити далі .
Після розмови Коля підійшов до тебе:
Коля: Привіт як ти ?
Ліна : Привіт бувало і краще .
Коля: Луческо телефонував
Ліна : що він говорив
Коля: ну ми з Владом збираємося на Закарпаття і Мирося напевне знами а ти?
Ліна : Я не знаю я не проти з вами поїхати але
Коля: ніяких але
Ліна : Зараз я не можу з вами поїхати так як
Коля: ти їдеш з нами
Ліна: ні не зараз дай мені час
Коля: Я тобі залишу машину щоб ти приїхала до мене
Ліна : добре я приїду до тебе
Коля на прощання поцілував тебе ти аж покрасніла .Вони зібрали речі і відправились на Закарпаття .
Ти залишилась з другом Влада в Бучі.
Але ти думала що ти зробила не правильний вибір лишившись тут але вже нічого не змінеш .
Ти готовилась до сну як до тебе в кімнату забігає друг Влада і кричить вони прийшли в Бучу ,ти спочатку не зрозуміла хто але потім , друг Влада схопив тебе за руку  і поволік у підвал .
Зв'язок у вас був обірваний .На вулиці ти чула вистріли ,ви з другом Влада планували як виїхати з від ци .
Цілу ніч ви просиділи в підвалі на ранок на дворі стало тихіше тому ви вирішили що потрібно брати речі пробувати вибиратися з Бучі .
Друг Влада сів у машину і виїхав з будинка , ти вийшла з будинку і також сіла в машину ви почали помаленьку їхати аж тут у ваші вікна пробиваються кулі і вони влучили в ......

Продовження скоро .

Приховані почуттяWhere stories live. Discover now