Ви прокинулися від сильних звуків ,ти прокинулася не розуміла що це за звуки Коля схвильований не знав що це ,ці звуки повторювалися ,коли лунали ці звуки все почало труситися ,через хвилину до Колі зателефонували схвильовані Мирося і Влад :
Влад і Мирослава: Коля що це за звуки .
Коля: я б сам хотів знати
Влад : приїжай до нас будемо вирішувати
Коля: я не один ,я Ліна не покину .
Мирослава: приїжайте разом .
Коля : зараз будемо .
Ти бистро спакували одяг і важливі речі і бігом побігла до машини разом з Колею . Поки ви їхали ти зайшла в новини і вирішила подивитися що це за шуми ,в новинах ти нічого хорошого не побачила там сказали що це вторгнення Р*сії на нашу чарівну державу Україну.Ти сказала про цю новину Колі , далі Коля вирішив заїхати до нього забрати його ціні речі документи поки є час ,ти набрала Мирославау із телефона Колі і сказала що це вторгнення. Ось ви під будинком Колі .
Коля: Сиди тут.
Ліна : я тебе одного не пустю
Коля : це небезпечно
Ліна : Коля я не можу пустити тебе одного .
Коля : Ну добре тільки слухай мене.
Ліна: Добре
Ви дуже бистро пішли до квартири Колі і забрали там все непотрібне .
Ви вийшли з квартири Колі вибухи не припинялися ,тобі з кожним разом ставало все страшніше і страшніше .
Ну Коля взяв тебе за руку і допомагав тобі справитися з твоїм страхом ви швидко дібралися до Влад і Миросі так як вони жили не подалік Колі .
Влад і Мирося чекали вас на вулиці далі ви сіли в дві машини і поїхали в Кончи заспу ,там у Колі є будинок з гаражем і підвалом де буде безпечніше чим у квартирі.
Ви вже на місті ,швидким кроком ви дійшли до гаража.
Коля відчинив його і ви увійшли .
Тебе трясло від переживань ,ти боялася як там твої батьки.Але Коля вирішив тебе обійняти і заспокоїти . Ти була в обіймах Колі тобі було не дуже страшно. Ти набрала до своїх батьків у них все добре вони в дорозі їдуть до твоєї бабусі а потім вирішать що робити далі .Надіюсь вам сподобалась частина .
Незнаю чи вспіну написати і випустити сьогодні частину так як у автора День народження 🎉🎂🎂🎂
Я постараюсь написати і випустити але не знаю як вийде всім дякую))))
Happy birthday to me 🎂🎉🎂
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...