11 частина

450 9 0
                                    

Ти чуєш що хтось стукає в двері,ти дозволяєш увійти,і до тебе заходе твоя найкраща подруга  і твій хлопець Міша . Сестра накинулась на тебе що ви чуть не впали.
Ліна : Снєжа (це твоя подруга)
задушиш.
Снєжа: ой вибач я рада що ти жива ,але виглядаєш ти не дуже твоє лице зовсім не по фен-шую виглядає.
Міша : як ти кохана ?
Ліна : все добре .А як ви дізналися що я тут ?
Снєжа : сьогодні зранку я тобі телефонувала,щоб зустрітися ,а трубку взяв Коля ну і він сказав що ти тут.
Міша : Я тобі писав а ти не відповідала ,тож я почав дзвонити без перестанку ,Коля підняв слухавку і сказав де ти я не втрачав часу і зразу кинувся до тебе .
Ліна : я рада що ви тут .
Міша : я піду за кавою ,а ви порозмовляйте , я зараз повернуся .
Снєжа: Ану розповідай що у вас з Кольою і Мішою .
Ти коротко розповіла, про то що до сихпір любиш Колю,(з самого дитинства кохаєш його),Але і Міша тобі подобається ,і ти з ним зустрічаєшся .
Снєжа : У Колі є Лєра тому я всіма руками за Мішу ,він класний і він тебе безмежно кохає .
Ліна : розумію але не можу поробити нічого половина мого серця завжди буде для Колі .
Снєжа : Не ображай Мішу він класний і любить тебе .
Ліна : але ж ти уявляєш Коля врятував мене , означає я для нього  маю значення.
Снєжа : вибирай Мішу ,Коля тебе обманить або потім викине як іграшку ,і у нього є Лєра .
Ви не вспіваєте договорити як до вас заходить Коля з випиской.
Коля: привіт
Снєжа: привіт.
Коля : Ми можемо вирушати .
Снєжа : зараз прийде коханий Ліни і можемо .
Міша заходе з кавою для нас і ми вирушаємо до автомобілів.
Ідучи до машини ти роздумувала з ким поїхати .
Міша : Люба сідай я тебе підвезу .
Коля: Ліна ти сідаєш нам ще в Аптеку потрібно заїхати .
Ти не знала з ким сісти не хотіла нікого образити ,тому ти вирішила.
Ліна: Я поїду з Мішою,а ти Снєжа їдь з Кольою за ліками і тоді до мене .
Снєжа : добре .
Ти побачила но Колі злість чи ревність так як ніколи не бачила його таким .
Ти сіла до Міши в автомобіль.
Міша подарував тобі квіти ти зраділа ви вирушили до тебе.Міша провів тебе до квартири а сам вирушив на тренування .Ви попрощалися і він поїхав.
Ти залишилась одна в будинку ,ти вирішила трохи поспати бо в тебе не було сил.Ти лягла на ліжко і роздумувала чому на тебе напали і побили чуть не насмерть . І тут ти всповнила одну фразу "не лізь до чужих хлопців " тобі спочатку в голову прийшла ідея,а може це минула дівчина Міши?,але тут твої думки перебиває сильні стуки в двері ,таке відчуття то як не стуки а ломаня дверей . тебе ці звуки насторожили ,ну ти пішла подивитися хто там .Ти подивилась у вічко там нічого не було видно ,ти злякалась але вирішила відкрити так як це міг бути Міша ти відкрила двері а там .......

Продовження скоро
Ваш коментар додає активність визаду глави .
♥️♥️♥️

Приховані почуттяWhere stories live. Discover now