І так ті кулі влучили в тебе.Ти не розуміла що з тобою ти попала в темряву,весь світ завмер ти не знала де ти і куди ти потрапила .
Далеко ти чула лише голоса деякі відомі деякі ні .
В цей момент в Колі:
У нього було все добре він спокійно дібрався до Закарпаття і вони з командою розпочали тренування .
Після тренування ви пішли в переодягалку Попов дістає телефон листає новини і долистує до тої там де сказано що Бучу захопили .
Д.Попов: Коля прикинь орк* уже Бучу захопили .
Коля: Всмислі як захопили?
Це точно ?
(Коля впав у паніку він хвилювався за тебе)
Попов:Та це точно правда .Весь інтернет гудить а ще відомо що є 5 жерт які перебувають у полоні майже мертві .2 жінки 1дитина і 2 чоловіка .І говорять що вони знущаються над ними .Коля недослуховоючи Попова вибігає на двір і бистро телефонує тобі але ти була поза зоною,Коля названював але все було без успіху .Тут до Колі підходить Влад
Дубінчак .
Влад: Коля що сталося?
Коля: Бучу захватили.Я не знаю де Ліна, вона не бере трубку.
Влад: Не панікуй тут твоя паніка не допоможе, потрібно телефонувати до її рідних може з ними вона виходила на зв'язок
Коля: Я їду до неї.
Влад: ти не поїдеш там не безпечно і Луческо буде проти відпускати тебе.
Коля: Я готов пожертвувати життям заради неї ,я вперше так покохав ,я не зможу без неї.
Влад: у неї Міша є
Коля : Мені просто потрібно щоб вона була жива я не можу її втратити,кожна її усмішка для мене як стимул жити .
Влад: то це прям Кохання.Ти знаєш номер її мами,папи , сестри, Подруги з якою вона дуже гарно спілкується.
Коля: не знаю ,але стоп я знаю акаунт в інсті її найкращої подруги а вона доречі має бути в Києві.
Влад то пиши не тяни час .
Коля написав тобі але вона не відповідала ,він і набирав Снєжу але це теж без успіху.
Коля:ні я не можу чекати я їду до неї.
Влад: ні ,в Миросі є знайомі з Києва з Бучі вона розпитає в них може хтось чув чи бачив де вона чи жива вона .
Коля : а може її потрібно переливання крові я можу здати кров .
Влад : а ти телефонував Міші він же її хлопець
Коля:ні ну я зараз спробую .
Коля набрав до Міши на щастя він взяв слухавку.
Коля: Міша Ало привіт
Міша:привіт що трапилося?
Коля: ти не знаєш де зараз Ліна ?
Міша:Вона позазоною,а останній раз я знею говорив вчора вечері, вона сказала що вони будуть пробувати виїжати звідти але після цего зв'язок обірвався я звоню до неї але без успіху.
Зараз я збираюсь до неї в Бучу може вона ще там і їй потрібна допомога ....
Коля: тримай мене на зв'язку.
Міша: добре .
Коля : Влад я повинен поїхати ....Вибачте за відсутність ...
Продовження скоро ...
Доречі у мене з'явився тт про Колю кому цікаво заходьте @shapa_top_
♥️♥️♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...