І ти говориш своїм хриплим голосом .Побудь зі мною ще трохи , будь ласка.
Коля розвертається і не віре своїм очам .
Коля підбігає до тебе, в нього на очах сльози і він промовляє.
Коля : Я сумував за тобою.
Ліна : Дякую що ти тут.
Ти не могла встати з ліжка, але все ж попробувала.
Коля: тобі не можна вставати
Ліна : Я дуже хочу тебе обійняти
Колю розчулили ці слова,він зрозумів що в нього є шанси покорити твоє серце.
Коля побув з тобою ще годину а потім йому потрібно їхати на тренування.
Коля: Мені вже час ,але я тебе не залишу одну .
Ліна : Я не одна .
Коля : Ти трохи пробудеш тут, а потім я завжди будеш зі мною красуня.
Ліна : добре,Коль пообіцяй ти не залишиш більше мене одну .
Коля : Ти будеш зі мною завжди,я тебе не покину .На час моєї відсутності і твого одужання, за тобою буде приглядувати Мирося .
Ліна : Коль звони і пиши мені кожний день.
До тебе в палату заходить лікар,Мирося і Снєжа.
Дівчата зрадістю накинулись на тебе і розпочали тебе обіймати .
Лікар : Дівчата обережно вона ще не всилах.
Коля : Лікарю можна з вами порозмовляти?
Лікар: Так, тільки не довго потрібно обстежити пацієнта.
Коля поцілував тебе в носик .І сказав берегти себе.
Коля і Лікар вийшли у колідор, а дівчата залишилися біля тебе .
Розмова Колі і Лікаря :
Коля: Чи довго їй тут ще бути?
Лікар: це все залежить від неї, якщо вона буде сильною то максимум неділя а потім догляд дома .
Коля : я зрозумів, ось вам мій номер якщо щось буде потрібно або Ліні стане гірше телефонуйте завжди навіть у ночі .
Лікар: Я вас зрозумів, но ліків не потрібно за все оплатили батьки.
Коля : Приглядайте за нею.
Лікар : добре , вибач но мене чекають пацієнти .
Коля: Гарного дня
Лікар махнув головою,і прийшов до тебе, він оглянув тебе і пішов до інших пацієнта так як іза війни їх стало багато.
Ви сиділи з дівчатами доволі довго, а потім Снєжа пішла за кавою, ви з Мирославою залишились на одинці .
Мирослава: Як ти?
Ліна : зараз краще.
Мирослава: ти б тільки знала як за тебе хвилювався Коля.
Ліна: що правда?
Мирослава: Так, він хотів їхати до тебе в Бучу щоб діставати тебе з під обстрілів . Він готовий багато на що заради тебе.
Ліна : ти б знала на що я готова заради нього,но в мене Міша ,а в нього ще є можливість повернути все з Лєрою, вона його кохає .
Мирослава: Ліна, не будь дурепою,він не кохає її так як тебе, і нікого так більше не по кохає.Я ніколи не бачила його таким щирим, радісним ,і готовий віддати своє життя заради дівчини. Але після вашою зустрічі він змінився.
Ліна: мене чекає складне рішення.
Мирослава: ти повинна прийняти рішення серцем, тобі з цим рішенням жити все життя .
Ви випили каву яку принесла вам Снєжа ще трохи порозмовляли ,до тебе завітали твої батьки, останнім часом вони майже ночували в лікарні . В лікарні ти тепер жила не одна а з Мирославою,Коля попросив щоб до твого одужання вона була біля тебе .
Ти зателефонувала Міші він був радий почути тебе і побачити , завершивши розмову ти побачила повідомлення від Коля ще трохи ти попереписувалась з ним і готовилась до сну, аж тут пролунав повітряна тривога....
Продовження скоро...
♥️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приховані почуття
RomanceЦе історія про звичайну дівчину, яка захоплюється футболом і мріє стати журналістом спортивних новин .Чи вийде це в неї? Чи зможе вона стати такою ж відомою як Влада Зінченко (Седан )? Також яка буде шукати своє кохання.Але вона не знає що з 24 люто...