Yavaş yavaş gözlerim aralanmıştı ama netlik sıfırdı. Birden aklıma kaza geçirdiğim geldi ve ağrıyan koluma baktım. Allah'ım n'olur alçı olmasın.Yan tarafımda masa gibi birşey farkedince üzerini yokladım gözlüklerimi bulmak için. Büyük uğraş sonucu bulup taktım ama üzerinde çizgiler vardı. Zavallı gözlüğüm, çiziklerle atlatmıştı bu kazayı.
Sol elime baktığımda alçıda olduğunu gördüm. Sağ elimle alnımı yokladığımda pansuman yapılmıştı, çenemde de bir tane yara bandı vardı. Ne yaptınız lan bana! Evrim geçirmişim mübarek.
Birden kapı açıldı ve içeriye bayan doktor girdi. Kendimi düzeltmeye çalıştığımda "Rahatınıza bakın lütfen." dedi.
"Neyim var?"
"Korkudan bayılmışsınız, neyse ki şanslısınız sadece sol konulunuz çatlamış ve yüzünüzde hafif çizikler oluşmuş." Aman ne şanslı ne şanslı...
"Kolum ne kadar alçıda kalacak?"
"İki hafta sonra çıkarırız." Neyse en azından iki hafta bulaşıktan yırttık.
"Ne zaman çıkabilirim peki?"
"Polisler 10 dakikaya ifadenizi almaya gelecekler, sonrasında çıkış işlemlerinizi halledip çıkabilirsiniz."
"Peki teşekkürler. "
"Rica ederim. " diyip çıktı.
Birkaç saniye sonra odanın kapısı tıklatıldı. Erken geldiler herhalde diye düşünüp "Gelin" dedim. Kapı açıldı ve karşımda beyefendiyi görmemle kendimi biraz olsun düzelttim.
"İyi misiniz hanımefendi? "
"Teşekkür ederim iyiyim."
"Beni hastaneye kim getirdi?""Size çarpan kadının arabasıyla geldiniz."
"Annemlerin haberi var mı? "
"Yoldalar. "
"Size de zahmet verdim."
"Estağfurullah, size bir şey oldu diye çok endişelendim. "
"Korkmayın başınıza kalmam beyefendi. " diyip hafif güldüm.
"Size pasta sözüm var, yemeden öbür tarafa gitmeyi düşünmeyin. " diyip göz kırptı. Allah'ım şuan öldüysem lütfen diriltme. Tövbe yarabbim ne diyorum ben! Sağ elimi çaktırmadan kalbime götürdüm, danalar peşiden koşmuş gibi atıyordu.
"Şimdilik görüşmek üzere. "
İçimden gelen deli cesaretiyle "Sağol aslanım." dedim. Demez olaydım...
"Aslanım?"
"Alışkanlık"
"Peki" diyip gülerek çıktı odadan. Gülme be zalımın çocuğu...
10 dakikanın sonunda polisler odaya girdi. Olayı anlatmaya başlamışken içeriye annem daldı, evet baya dalmıştı.
"Kuzuuum"
"Anne?"
"Yavruuum"
"Annecim?"
"İlk göz ağrııım "
"Anne yeter ne yapıyorsun?"
"Ne bileyim kızım duyguya giriyorum." dedi bir anda ciddileşerek sonrasında da ağlamaya başladı. Ne acayip kadın yahu, gerçi hangimiz normaliz ki? Hepimiz 'hık' deyip birbirimizin burnundan düşünce ortaya böyle bir aile çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Anlaşılma
Ficção AdolescenteDuruş pozisyonundan kaynaklı yanlış anlaşılma, evliliğe kadar giderse ne olur? Gelin hep birlikte bakalım... Müstakbel kocam: Nasibim olur musun? Narin: Sahura kadar Müstakbel kocam: Aklın mı yemekte, yoksa ciddi misin? Narin: Pardon sonsuza kadar ...