21-İkizler

306 18 10
                                    


Satır arası yorum eklemeyi unutmayın bebekler :)

***

Hamileliğimin üstünden yaklaşık üç ay geçmişti ve biz cinsiyet öğrenmek için hastaneye gidiyorduk. Her ne kadar konfetili cinsiyet partisi yapmayı istesem de Eymen korkudan çocuğu düşüreceğimi söyleyip es geçmişti bu düşünceyi. Bende fazla üstelemeyip ses etmemiştim bu duruma.

***

"Lütfen şöyle oturup karnınızı açın."

Hemen kadının gösterdiği yere oturdum ve jel sürmesi için karnımı açtım.

Kadın işini yaparken bizde Eymen'le bakışıyorduk. 

"Sanırım bir yanlış anlaşılma var."

Evlenmemiz bile yanlış anlaşılmadan ibaret, çocuğumuzun buna kurban gitmesini istemiyorum Allah'ım n'olur.

"Nasıl bir yanlış anlaşılma?"

"İki bebeğiniz olacak."

"Ne?"

"Nasıl?"

"Anlamadım diğeri nerde?"
"Onu ne ara yaptın Eymen?"

"Ne diyorsun Narin?"

"Ne bileyim ben iki çocuk diyor doktor?"

"Valla bende bilmiyorum hangi ara oldu o..."

"Ne demek bilmiyorum ben mi yaptım çocuğu?"

"Yok yani hayır öyl-"

"Nasıl lan başkasıyla da mı yaptın çocuk!? "

"Yok hayatım öyle demiyorum!?"

"Ee kimden bu çocuk? "

"İkisi de senden"

"Tamam"

***

Bir kızımız bir de oğlumuz olacaktı ama kendimi İki çocuğa hazır hissetmiyordum. Acaba birini gizliden aldırsam mı? Yok ya Eymen farkeder olmaz. En iyisi doğunca başkasına vereyim birini.

"Ne düşünüyorsun bebeğim?"

"Şey ya diğerini napsam diye düşünüyordum yani kime vereceği- Aman yani şey işte bebek eşyası düşünüyordum iki tane ya fazladan masraf olacak şimdi."

"Ne masrafı canım varsın beş tane olsun her birine ayrı özeniriz." Masraftan da girdim yemedi, mecbur doğurucam sanırım...

"Tabi ki canım öyle hepsine ayrı özeniriz..."

***

Yedi aylık olmuştuk ve aşermelerim tavandı. İkiz olduğu için de ne sağa dönebiliyordum rahatça ne de sola. Eymen'de sürekli uyarıyordu oraya dönme çocuk eziliyor buraya dönme diğeri eziliyor diye. En son ikimizde ayakta uyuyorduk geceleri. Şimdi de ani bir aşerme sonucu uyanmış Eymen'i kaldırıyordum.

"Canım çiğköfte çekiyor diyorum ve hala yatıyorsun Eymen kalk çabuk!"

"Hayatım saat gecenin üçü, ben nerden bulayım sana çiğköfte? Yiyormuş gibi yap belki aşermen geçer." diyip kafasını yastığa gömdü.

Hormonlarımın çorba olmasından dolayı bütün sistemlerim çökmüştü ve ben şuan çiğköfte yiyemediğim için duygusallıktan ölüyordum. Burun çekme seslerime karşı yataktan fırlayan kocama baktım.

"Bebeğim noldu neden ağlıyorsun?"

Yanaklarımı avuçlamış durumu anlamaya çalışıyordu.

"Ç-çiğk-köfte"

Hıçkırıklarımda eklenmişti gözyaşlarımın yanına. Sırf çiğköfte için ağladığıma iyice sinir olup daha çok ağlamaya başlamıştım.

"Şş dur bir sakin ol tamam halledicem ben güzelimin çiğköftesini, ağlama ama lütfen kıyamıyorum. " diyip üzgünce baktı.

Hemen ardından telefonunu alıp birşeylere baktı.

"Hadi kalk çiğköfte yapıyoruz."

"Valla mı?"

"He valla"

***

Bölüm nasıldı?

Yıldıza dokunmayı unutmayın lütfen...


Yanlış Anlaşılma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin