1. Két meghívó, egy találkozó

143 5 0
                                    

Az eredeti könyvben megtalálható Harry és Rose látomása/álma.

Rose Potter hajnali 5 körül ébredt verejtékezve és remegve, az ikertestvére, Harry Potter mellett. Nagyon furcsát álmodott. Volt benne egy öreg gondnok, egy kígyó, benne volt Féregfark és... talán... Voldemort. Rose rögtön tudta, hogy ez nem egy álom volt, ugyanis akkortájt sok látomás gyötörte őt meg Harryt és még a sebhelyeik is fájtak. Rose és a testvére ugyanis nem voltak átlagos emberek hiszen Rose boszorkány volt, Harry pedig varázsló. És nem is akármilyenek! Ők élték túl Voldemort, az évszázad legnagyobb sötét varázslójának átkát. Rose felkelt az ágyból és az ablakhoz botorkált. Egy szép, nagy gyöngybagoly kopogtatott az ablakban. Beengedte a madarat, mire az leszállt az ítóasztalra. Lekötözte a lábáról a levelet. Elolvast a címzést és máris jobb kedvre derűlt. Ugyanis a levelet a barátjától, Draco Malfoytól kapta. Ez állt a levélben:

Szia Rose!
Nem rég apám valahogy tudomást szerzett arról, hogy mi járunk. Ezen nagyon kiborult és ki akart tagadni, de anyám közbe lépett. Ezért szerencsére még lakhatok itthon, de szerintem már nem sokáig. Megkérdezném, hogy a nyár végét tölthetem-e nálad, de tudom, hogy már együtt laksz Potterrel. Majd kitalálok valamit, csak gondoltam megírom. Remélem neked jobban telik a nyarad!
U.I.: A baglyot Evolnak hívják és néha harap.

Draco

Rose gyorsan kerített egy pergament és ezt írta rá:

Szia Draco!
Nagyon sajnálom, ami történt! Ide inkább tényleg ne gyere! Nem csak Harry miatt. A nagybátyámék teljesen őrültek! Az unokatestvérünk, Dudley túlsúlyos és ezt az iskolaorvos is észre vette, ezért leírta, hogy miket ehet és miket nem. A nagynénénk meg kiatalálta, hogy mindannyian diétázzunk. Harry gyorsan riadóztatta Hagridot, Ront, és Hermionét ezért most van kajánk szerencsére. Találkozzunk a Mongólia közben és kitalálunk valamit! Ma este 10-kor!

Rose

Azzal a lány összehajtotta, borítékba tette és Evol lábára kötözte a levelet. Majd útjára bocsájtotta a madarat.

Harry is zihálva és verejtékezve kelt.

-Jól vagy? - ült le a bátya mellé az ágyra.

-Igen. Azt hiszem - lihegte. - Nagyon furát álmodtam. Valami öregember belopódzott egy nagy házba. Ott volt Voldemort meg Féregfark és valamit tervezgettek. Volt egy kígyó is ott. Megölték az öregembert. Valamire készülnek. Amihez kellünk mi.

-Én is pont ezt álmodtam - mondta komoran Rose. - Írjuk meg Siriusnak! - az ikrek egész nyáron tartották a kapcsolátot a keresztapjukkal. Rose meg is kapta a születésnapi ajándékát, ami Harrynek a Tűzvillámja volt. Sirius megkérdezte a lányt, hogy ő fog-e jelentkezni a kviddics csapatba. Rose megírta, hogy igen. Így végül ő is kapott egy Tűzvillámot.

-Jó, majd én megírom - vett elő Harry egy szelet pergament.

-Merlinre! Már hét óra! Milyen gyorsan szalad az idő.

-Miért? Dolgod van?

-Hát ami azt illeti... tízkor. Este. Le kell mennem a Mongólia közbe. Majd kilógok az ablakon, te meg mondd meg Vernon bácsiéknak, hogy elraboltak. Annak még örülni is fognak. Aztán amikor visszajövök, megmondjuk, hogy előkerültem.

3. Rose Potter és a Tűz SerlegeOnde histórias criam vida. Descubra agora