Amikor Rose felébredt, még mindig iszonyúan sajgott a feje és már a sebhelye is, emellett fogalma sem volt róla, hol van. Csak sötétséget látott maga körül. Aztán hirtelen valamiféle fényt pillantott meg a helyiség túlsó felében. Nagy nehezen feltápászkodott és odacsoszogott a rácsokhoz. Be volt zárva egy tömlőcbe.
~*~*~*~*~*~
Draco dobogó szívvel rohant a Griffendél klubhlyisége felé. Ekkor hirtelen Seamus Finnigan-be botlott.
- Finnigan! - kiáltott fel a szőke. Még sosem örült ennyire az ír srácnak. - Hol van Potter?
- Melyik? Harry? A klubhelyiségben. Miért?
- Mi a jelszó? - kérdezett vissza Draco, ahelyett, hogy válaszolt volna.
- Figyelj én nem...
- Idefigyelj, te kis mocsok griffendéles! - ragadta meg Seamus ingjét és közel húzta magához, hogy a fiú kénytelen legyen belenézni a szürke szemekbe. - Ha nem árulod el, hogy mi a Griffendél klubhelyiségének a jelszava, esküszöm, úgy megátkozlak, hogy azt még a dédunokáid is megemlegetik. Már ha megéled azt, hogy legyenek...
- Ezüst lovag. Ezüst lovag a jelszó. Kérlek ne bánts! - nyivákolt a Griffendél szégyene. Malfoy elégedetten engedte el és már rohant is a Kövét Dáma portréjához.
- Ezüst lovag - mondta gyorsan. A portré már ki is nyílt, mint egy ajtó. Amikor berontott a klubhelyiségbe, csak Harry Potter-t találta ott, ahogy kizárva a külvilágot néz maga elé.
- Potter! - rohant oda hozzá torában dobogó szívvel.
- Hm? - emelte lassan a szőkére a tekintetét.
- Hol van Rose? - bökte ki a kérdést.
- Három napba telt észrevenned, hogy nincs itt?
- POTTER! HOL VAN?
- Elvitték - felelt csöndesen a szemüveges és egy könnycsepp gördül le az arcán.
- Hogyhogy el...
- Amikor a zsupszkulcsal megérkeztünk a temetőbe, Rose beverte a fejét és elájult. Aztán amíg meg voltam kötözve elvitték - temette a kezét az arcába.
- De hát ez...
- Ha tudni akarod, hol van Rose, talán megkérdezhetnéd a kibaszott apádat, aki talán már végzett is vele! - csattant fel. - Igen, Malfoy az apád vitte el! Önként jelentkezett a feladatra!
- Én nem... Meg kell találnunk - jelentette ki egy kis gondolkozás után.
- Képzeld, én három napja azon gondolkozok, hogy ezt hogyan tehetném meg.
- És eszedbe sem jutott szólni nekem? - hökkent meg Draco. Azt hitte, hogy Harry akkor már elkönyvelte, mint az ikertestvére pas... barátja. Igen, Draco barátja! Nem pasija!
- Nem nagyon. - Erre a másik fiú csak keserűen felnevetett.
~*~*~*~*~*~
Mikor megérkeztek a King's Cross-ra, Draco, Call, Emily és Chris elbúcsúztak, majd már szét is váltak. Mikor Draco csak ránézett Emily-re vagy Chris-re, mindig az jutott eszébe, hogyha Rose nem lett volna, akkor biztosan meg sem fordult volna a fejében, hogy sárvérűvel és vérárulóval barátkozzon. Rose miatt annyi minden más lett. Fényt vitt a Malfoy fiú sötét életébe és most azt sem tudja, hol van. Talán már nem is él...
VOCÊ ESTÁ LENDO
3. Rose Potter és a Tűz Serlege
FanficRégi iromány! [BEFEJEZETT!] Előző részek: -Rose Potter és az azkabani fogoly (2.) -Rose Potter és az Ilvermorny tanulói (1.) Rose Potter visszatér a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző szakiskolába, hogy folytassa a tanulmányait. Azonban már az év...