4. Sötét Jegy

53 4 0
                                    

Egy idő után hármasával szétválltak.

Rose Chrissel és Emilyvel folytatta útját. Egy tisztáshoz értek. Bebújtak egy árokba, amikor...

-Ááá! - kiáltott fel Chris.

-Mi az? - kérdezte réműlten Emily.

-Inkább ki az - sóhajtott Rose, mikor meglátta, mitől rémült meg a barátja.

Call véletlenül rálépett a kezére. És - míly meglepő - Malfoy is vele volt.

-Bocs - szabadkozott a mardekáros.

Ekkor valami megmozdult velük szemben a bozótban.

-Gyorsan bújatok ide! - mutatott a vörös az árokban lévő üres helyre. Gyorsan be is bújtak oda.

Ahol megmozdult a bozót, egy férfi lépett a holdfénybe. Felemelte a pálcáját s elmormolt egy, Rose számára ismeretlen varázsigét.

A pálcájából zöld gőz tört elő és egy koponyát formált az égen, aminek a szájából kijött egy kígyó.

Rose-ba ekkor belehasított a felismerés.

-Hiszen az ott Harry pálcája - suttogta.

-Az könnyen lehet - szólt Draco. - Idefelé jövet összefutottunk vele, Weasleyvel meg Grangerrel és éppen Potter pálcáját keresték. De az ami az égen van az nagyon nem jó.

-Miért? Mi az? - kérdezte Emily.

-Mi az, sárvérű vagy?! - kérdezte élesen Call.

-Igen! A szüleim muglik, és ez neked miért baj?!

-Mindenki nyugodjon le! - szállt be Chris. - Emily, az a Sötét Jegy. Tudjukki jele.

-Voldemort - mondta ridegen Call. - Tudod, hogy az ki?

-Igen, tudom!

Ekkor egy-két méterre tőlük körben egy csapat minisztériumi dolgozó kábító átkot lőtt a kör közepébe.

Rose azt is észre vette, kik vannak a kör közepén és gyorsan odarohant. Amikor ezt Draco észre vette utána kiáltotta a nevét, de a lány szinte észre sem vette ezt.

Odarohant kör közepén lévőkhöz.

-Harry! Ron! Hermione!

-Rose! - kiáltott Harry és átölelte a testvérét.

Ekkor Mr Weasley szaladt oda.

-Elég! Abbahagyni! Ez az én fiam!

-Arthur - lépett oda Mr Diggory - ezek azt küldték az égre! - mutatott a Sötét Jegyre.

-Dehogyis! Hiszen ez egy nagyon bonyolult varázslat! Gyerekek biztosan nem tudják megcsinálni!

Ezután megtalálták a bozótban Harry pálcáját és bebizonyították, hogy utóljára a Sötét Jegyet rajzolták vele az égre.

Azonban az a tény, hogy Harry Potter Voldemort legnagyobb ellensége, minden bizonyítékot felűlmúlt, ezért elengedték őket.

Amikor Rose, Harry, Hermione és a Weasleyk visszaértek az Odúba Mrs Weasley elújságolta, hogy mennyire aggódott.

És másnap már indultak is a King's Cross pályaudvarra.

3. Rose Potter és a Tűz SerlegeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora