Másnap Harry, Rose, Hermione és Weasleyék pontban féltízkor elindultak a King's Cross pályaudvarra. Mire odaértek, már háromnegyed tizenegy volt.
Átmentek a mágikus falon, felrakták a ládáikat, elköszöntek, aztán felszálltak a vonatra.
Rose elindult megkeresni Emilyt és Christ. Amikor megtalálta őket, azok két másik személlyel veszekedtek. Callal és Dracóval.
A lány bement a fülkébe. Amikor meglátták őt mind a négyen ránéztek.
-Sárvérűnek nevezte Emilyt! - mutatott Chris Callra. - Megint!
-Most mit csináljak? Vágjam pofon? Legutóbb, amikor valaki - itt jelentőségteljesen Dracóra nézett - sárvérűnek nevezte az egyik barátomat, én megpofoztam. - erre Chris fogtamagát, és felpofozta Callt.
-Megőrültél?! - kiabált Draco.
-És te? - úgy tűnt Chris sokkal jobban érzi magát, hogy megütötte Callumot.
-Chris, ezt talán tényleg nem kellett volna - fogta meg a barátja karját Emily.
-Igaza van a barátnődnek, McKennsi - vigyorgott fenyegetően Call.
-Abbahagynátok?! - nézett Callra és Chrisre Rose.
-Jólvan - azzal Chris leült Emily mellé, de közben végig Callra nézett.
Call a pad másik felére ült.
Rose is lerogyott a szemben lévő padra. Draco mellé ült.
-Rose, ami a múltkór történt...
-Most inkább hagyjuk! Majd valamikor megbeszéljük négyszemközt. Lehet, alszom is egy kicsit. Ginnyvel meg Hermionéval tegnap este nagyon sokáig beszélgettünk.
Miközben Rose elaludt észre sem vette, hogy a feje Draco vállára bukik.
<><><><><>
Húsz percel később Draco ébresztette fel Rose-t, hogy át kéne lassan öltözni.
Emily és Rose átmentek egy másik fülkébe és mind az öten fel voltak már öltözve, amikor a vonat megállt.
Emily, Call, Chris, Draco és Rose beültek egy hintóba és elindultak.
Amikor bementek a Nagy Terembe, Rose Harryék mellé ült le.
Dumbledore fontoskodva felcaplatott az emelvényre és beszélni kezdett.
-Szervusztok! - köszöntötte őket az igazgató. - Az idén nem csak ti fogtok ebben az iskolában lakni. Két másik iskola diákjai is jönnek, egy fontos esemény miatt. Az idén örömmel jelentem be, hogy a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában fogják megtartani a Trimágus Tusát. - izgatott suttogás futott végig a tömegen. Rose-nak fogalma sem volt, mi az a Trimágus Tusa. A Hugrabug asztalánál ülő Emilyre nézett, de a saját értetlenségét látta rajta. Viszont Callnak és Chrisnek csillogott a szeme az izgatottságtól. Draco-n izgalmat s egy csöppnyi félelmet látott. - Emiatt idén a kviddics elmarad! A verseny szabályait, akkor fogom elmondani, miután a másik két iskola diákjai is megjöttek. Az új sötétvarázslatok kivédése tanárotok Alastor Mordon. - mutatott Dumbledore egy férfire, akit addig Rose észre sem vett.
Az asztal szélénél ült és ott kortyolgatta a töklevét.
Az egyik szeme nagyobb és fényesebb volt a másiknál. Valószínűleg üvegszem lehetett. Az a szem minden irányba forgott.
A férfinek az orrából hiányzott egy darab s ahogy egy fuvallat végigsöpört a termen, meglibbent sörény szerű haja.
Összességében elég rémisztően nézett ki.
<><><><><>
Miután megvacsoráztak Harryék felmentek a Griffendél klubhelyiségébe. Rose még sokáig forgolódott az ágyban, mert Lavender és Parvati üvöltve beszélgettek meg visitoztak. Hermione szinte rögtön kiájult az ágyában. Ellenben Harry és Ron, akik még sokáig beszélgettek Deannal, Neviellel és Seamussal.
<><><><><>
Draco fáradtan caplatott be a Mardekár klubhelyiségébe Callal. Átöltöztek és lefeküdtek aludni. Azonban Draco még sokáig nem tudott elaludni, mert csak az járt a fejében, hogy - miután Potterékkel minden évben történik valami - biztos valami rossz fog kisülni a Tusából. Akkor még nem is tudta, mennyire igaza van...
ESTÁS LEYENDO
3. Rose Potter és a Tűz Serlege
FanficRégi iromány! [BEFEJEZETT!] Előző részek: -Rose Potter és az azkabani fogoly (2.) -Rose Potter és az Ilvermorny tanulói (1.) Rose Potter visszatér a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző szakiskolába, hogy folytassa a tanulmányait. Azonban már az év...