Vylezla jsem z haly společně s Miou, která s někým horlivě telefonovala. Po chvíli to už ale vypadalo, že ji hovor nebavil: ,,Ano, babi, neboj."
Její babička ji očividně opět poučovala.
Byl už podvečer a my čekaly na taxi, kterým jsme dojeli domů, kdy jsem se převlékla a vše vybalila.
,,Jdeš?" zavolala jsem na Miu.
,,Jo, hned!"
Když se ke mně konečně připojila. Vydaly jsme se na místo. Místo novoroční oslavy.
Kluci měli dost práce, tudíž jsme po nich nechtěly, aby nás z letiště vyzvedávali.
Mia zazvonila a po chvíli se otevřely dveře, ze kterých vykoukl Cam. Ten se na nás usmál a hned nás pustil dovnitř.
,,Vítejte zpět."
Nadskočila jsem leknutím, když mě překvapily paže, které objemuly můj pas. Koukla jsem na dotyčného a vzápětí se usmála: ,,Ahoj."
,,Ahoj," odpověděl Hay a vlepil mi pusu na tvář.
,,Kdo je připraven pařit?!" ozval se hlas JackaJ.
,,Jdem?" optal se Hay a já přikývla.
Zbývalo pár hodin do nového roku, které jsme si chtěli všichni pořádně užít. A taky jsme si je pořádně užili.
Čas utekl tak rychle, že jsme najednou byli všichni na zahradě a odpočítávali poslední sekundy do konce tohohle roku.
Stála jsem v obětí s Hayem a držela v ruce sklenku s pitím.
Jakmile se ozval ohňostroj, s úsměvem jsme se políbili.
,,Šťastnej novej rok," řekla jsem, jakmile jsme se od sebe odtáhli a podívali se vzájemně do očí.
,,Šťastnej novej rok."
ČTEŠ
Living with MGCN b. [FF]
RomancePokračování Meeting with MGCN b. a tak 3. díl příběhu Texting with MGCN b. (oba předchozí díly najdete u mě na profilu) Užijte si čtení xd