Blížil se začátek prvního semestru a já už se stihla spřátelit s mou budoucí spolužačkou.
Začalo to tak, že kavárna měla stálou zákaznici a já ji několikrát musela obsloužit a jednou jsme se daly do řeči a později se i spřátelily a zjistily jsme, že budem navštěvovat několik stejných přednášek.
Mezi návštěvníky podniku začala patřit i Mia s Jackem, kteří sem občas zašli i s Hayem.
Zlepšovalo mi to den, vídat někoho ze svých přátel během směny.
Nejlepší ale byly stejně večery strávené pěkně s Hayem nebo s Miou...která jednou dostala takový puberťácký nápad a to, abychom jednou za čas chodili na dvojitý rande - ona, JackG, Hay a já.
,,To co vždycky?"optala jsem se své nové kamarádky a Mii. I ony se navzájem spřátelily - jednou když tu byla Lydia a já se s ní bavila, přišla Mia a nějak se daly později do řeči i ty dvě.
,,Hm....ne, dneska ledovou kávu se zmrzlinou prosím,"odpověděla Lydia a Mia se k ní přidala:
,,To stejné. Dneska je poslední den prázdnin a zítra nastupujeme na univerzitu. A mimochodem - objednávku třikrát."
Nechápavě jsem jsem se na obě podívala: ,,Tu si třetí dáte napůl nebo co?"
,,Ne, ta je pro tebe,"zakroutila hlavou Lydia.
Chtěla jsem namítnout, že jsem uprostřed práce, ale přerušila mě Mia: ,,Máš to povolený z vrchu."
,,Tak dobrá,"povzdechla jsem si a vydala se připravit objednávku, kterou jsem pak holkám donesla a na chvíli se k nim usadila. Chvíle klidu uprostřed brigády...no nebyl to tak úplně klid, protože obě dvě jsou celkem ukecané lidské bytosti.
ČTEŠ
Living with MGCN b. [FF]
RomancePokračování Meeting with MGCN b. a tak 3. díl příběhu Texting with MGCN b. (oba předchozí díly najdete u mě na profilu) Užijte si čtení xd