,,To je skvělý léto,"ksichtil se Cam, když pozoroval nějaké holky na pláži a u toho popíjel limonádu.

,,Bože můj,"zakroutila nad ním Mia hlavou a dál si jej u nevšímala. Místo něj byl středem její pozornosti kdo jiný než JackG.

,,Je vedro jak prase,"povzdechl si Carter a ostatní mu přitakali.

Celá naše skupinka si užívala letní den na pláži...respektive v moři, protože pláž byla vyhřátá od slunce a bylo to skoro k nevydržení, takže tam jsme byli jen chvílemi.

Po chvíli jsme se rozhodli jít zpět do vody ke zbytku naší skupiny, kde taky bylo o něco příjemněji kvůli chladnější vodě.

,,Nezajdeme večer do kina?"navrhl Matt, na což většina souhlasila.

Večerní plán byl tedy jasný a horké, slunečné odpoledne jsme právě prožívali ve vodě.

,,Kam zmizel Nash?"udivil se najednou Hay, což mě donutilo se rozhlédnout. Opravdu tu nebyl. Pak jsem si ho ale všimla na pláži, jak stál u věcí a patrně se chystal odejít.

,,Kam jde?"zavolal na něj Cam, na což Nash odpověděl, že má něco na práci, ale že se k nám večer hodlá přidat, po čemž odešel.

,,Nepůjdem taky pryč?"ozval se za mnou Hay.

,,Hm?"

,,Jestli někam nezajdem jen my dva,"podal mi svůj nápad znovu a trochu jinak. Přikývla jsem, a tak jsme se s rozloučením odebrali k odchodu.

,,Co máš v plánu?"optala jsem se zvědavě. Hay chvíli dělal, že přemýšlí, a pak se sladce usmál:

,,Nemůžu se jen tak projít se svojí holkou?"

Nechápavě a nedůvěřivě jsem se na něj podívala. To byla pěkně nesmyslně vyhýbavá odpověď.

,,Koupíš mi aspoň zmrzlinu?"zajímalo mě.

,,Hm....možná."

Povzdechla jsem si nad jeho chováním a následně se rozhlédla po okolí. Už jsem byla opět smířená s tím, že všude okolo slyším angličtinu místo portugalštiny. Prvních pár dní mi to ale dělalo trochu problém a cítila jsem se divně jako před rokem.


Living with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat