6

234 10 7
                                    

Skončily prázdniny a stala se ze mě vysokoškolačka a začínal můj první semestr.

,,Jdeš?"zavolala na mě Mia od vchodových dveří.

,,J-jo, už frčím."

Po cestě se k nám přidala i Lydia a tak jsme se vydaly všechny tři společně. Do školy. Eej

,,Pojedeš o Vánocích dom?"nadhodila z ničeho nic Mia.

Zvědavě jsem se na ni podívala: ,,To řešíš Vánoce už teď?...Jinak...naši by mě asi doma chtěli, takže to musím ještě vyřešit. Co ty?"

,,Jo, na Vánoce poletím dom, ale Silvestra chceme s Jackem slavit spolu s váma všema."

Přikývla jsem na pochopení. To nebyl špatný nápad. Rozhodla jsem se ohledně toho později odpoledne zavolat mamce.

,,Jak máte přednášky zítra?"optala jsem se svých kamarádek, jelikož dnes jsme je měly všechny tři dopoledne a mohly jsme tak již spolu.

,,Odpoledne,"zamyslela se Lydia.

,,Já mám volno."

,,Takže pondělky budem chodit dohromady - aspoň mužem spolu zajít na oběd,"napadlo mě, s čímž obě hned souhlasily.

Pak jsme se začaly bavit o tom, kam na jídlo zajdeme a, než jsme se nadále, byly jsme před budovou, kam jsme měly namířeno.

,,Wow, teď se cítím nějak víc dospěle,"zasmála se Lydia a my s ní.

,,Tak jo, já mizim,"oznámila Mia. ,,Pak se sejdeme tady?"

Souhlasily jsme a následně jsme se každá vydaly svou cestou.

Living with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat