-2

405 15 0
                                    

Loučení je něco, co opravdu nemusím. A tady tomu nebylo jinak. Sice jsem se s Miou už těšila na příští rok, ale nic jiného jsme ani udělat nemohly.

Letadlo domů nám mělo zanedlouho jet a my se prozatím naposledy ještě viděli se všemi kluky. Na letiště nás totiž měl odvézt JackG a Hay si zabral druhé místo.

Na rozloučení jsem všechny obejmula a vydala se ke dveřím, při čemž na mě ještě Cam zavolal nějakou narážku, kterou jsem nechala být a šla za Miou.

,,Tak co?"optala jsem se jí.

,,Nechce se mi dom."

Přikývla jsem. Na jednu stranu jsem to viděla stejně, na druhou se mi ale už stýskalo po domově.

,,Můžeme?"optal se Jack sedící za volantem. Čekali na nás dvě v autě, než se rozloučíme s ostatními.

Souhlasně jsem přikývla a vykoukla z okýnka na LA. Čekalo nás několik posledních chvílí v USA. Prozatím snad.

Celou cestu na letiště jsem si prohlížela každou ulici, kterou jsme projížděli. Pak nás už čekalo poslední loučení a odlet zpět na druhou stranu Atlantiku.

,,Nikol,"oslovil mě Hay, na což jsem se k němu otočila. Mia už se loučila s Jackem.

,,Hayi."

Tohle jsem opravdu ráda neměla, nikdy jsem netušila, co komu říct.

Nakonec jsme se obejmuli a tak byli nějakou chvíli, než se ode mě Hay odtáhnul a chytil můj obličej do dlaní.

,,Miluju tě."

,,Miluju tě."

Po mých slovech následoval vášnivý a hluboký polibek. V tu chvíli se mi pryč opravdu nechtělo.

Living with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat